Karsinizda Ben ve Ege:)

Cuma, Nisan 04, 2008


Evet, iste karsinizda yeni ben:))
Saclarimi gecen hafta sonu kestirdim ve ardindan gunlerce aynalara bakamadim, Cengiz'e sinir krizleri gecirttirdim:)
Kuafor bayana, elimi surmek zorunda kalmayacagim, yika ve cik modeli olsun, ama kisa bir model olsun dedim. Sonra bu modeli bir bayanda gordum, bana gider mi diye sorunca, yeah dedi ama isi bittikten sonra 10 dk kadar fonle ugrasti. Hani dedim elimi surmeyecektim. Bu kadarini yaparsin canim demez mi?? Hatun bilmiyor tabi Hanife hanimin eline sac fircasindan baska bir sey almadigini. Ben ne anlarim fonden, firca tutmaktan, hele de kendi sacima?

Ama bugun neredeyse bir hafta oldu ve sabahlari 10 dk kadar vakit geciriyorum kafamla. Yeni bir fon fircasi, sac tutkali ki igrenc bir sey, bilumum yeni malzemeler dizi dizi aynanin onunde.


Nihan ve Sebnem hep soruyordunuz, sen neden fotolarda yoksun diye. Makina genelde benim elimde oldugundan diyordum sizlere.. Iste buyrun karisnizde ben:)
Dun sabah Cengiz'in elien verdim makinami, dedim hadi bakalim sira bende..


Yakisikli oglum da annesine eslik etti.


6 yorum:

azizenaz dedi ki...

hanifeeeeeeeeeee cok guzel olmus bana cok degisk geldi seni hep uzun sacli gormeye alismisim ya birden oyle sasirdim ki gorunce ama rahat olmustur diycem senin icin ugrasiyorum demisin olsun hayattinda bir degisiklik olmus gule gule kulan canim yeni sac modelini

Hanife dedi ki...

Huc sorma Sermin'cigim,
Ben hala alismadim gibi. Ilk gunler cok zorlandim hatta:)
Ama begendim ben de. Uzun zamandir kisa degildi saclarim, o yuzden kabul etmek zor oldu.
Opuyoruz sizleri..

Adsız dedi ki...

Hanifecıgım oncelıkle senı gordugume cok sevındım,ozlemıstım.Sonunda resmını koydun, cengızın elıne saglık .ege buyuyunca annesını bırde burada gorsun :)) canım sacların yakısmıs gule gule kullan tabıkı uzun saclara alısık olunca yadırganır ama bence degısıklık guzel olmus. guzelık ıcın 15 dk da senın kendıne ayırdıgın zaman olsun opuyorum senı.

Hanife dedi ki...

Sagolasin Sebnem'cigim,
Simdi fotoma baktim da, gozum alismis sanki. Ama oradaki modelden daha guzel sekil veriyorum artik:) Saclarim cok inatci, sekil almiyor kolay kolay..
Biz de sizi optuk..

Nihan Tankurt dedi ki...

ohhhhh Ege ve annesi ne mutlu bana diyim.yüzünü gördük.:)e özlüyoruz kolay değil:)hayatım ne dert ettin kendine bence değişik bir tarz olmuş biraz da böyle kullan gene uzar.sen de ben gibi her kuaförden sonra ağlama krizi:)))))kökü bizde ama anlıyorum seni.bence çok yakışmış güle güle kullan canım benim.

Hanife dedi ki...

Evet canim, Saclara alistim. Her sabah fon cekiyorum, en fazla 10 dakikami aliyor. Elim alsiti belki:)
Tesekkuler canim, biz de seni optuk