Resimlerimiz ve Calismalarimiz

Pazartesi, Nisan 07, 2008



Ege'nin gozunde ilk kez arpacik cikti. Oldukca rahatsiz gecen gunlerden sonra bugun biraz daha iyiyiz:)  Doktorun tavsiyesyle cay posetleriyle nemli tutma calismalari oglumun itirazlari sebebiyle cok ise yaramadi ama cok sukur sislik biraz daha azaldi bugun..

Iste Calismalarimiz

Fotografta gordugunuz Ege'min fil basligi.




Bu da kral tacimiz.



Yilbasi oncesi hazirladigi ren geyigi kuklasi


Parmak boyasi calismalarimiz.  Yonca ve gokkusagi haftanin resimleri secilmisti:)


Paskalya sepeti.
Ogretmeni yumurtalari yapistirma sekline hayran kalmisti. Beni cagirip, sunlarin dizilisine bakar misin diye gururla gosterdi:) O kadar mutlu oldum ki, tum bunlari Ege'min tek basina yaptigina sasirdim:)     (Boyama ve yapistirma islerini cocuklar yapiyor)



Daha once bahsettigim doktor ofisini cizdigi resim.  Bu uzun sure okul duvarini
susledi.
" Yatakta yatan bir hasta var ve ayaktaki hasta Ege'ymis. Ondeki yesillik odanin onundeki minik bahce ve duvardaki mavi cubuk ise termometre. Oturan ise sirasini bekliyormus."


Bu kirmizi renkli kagittaki kirmizi evi kahvalti yaparken cizdi:)
Evin sahibiyse yandaki tavsancikmis:)


Ocak ayinda yaptigi parmak boyali resim..



Yilbasi zamanindan kalma hindimiz, paskalya tavsani ve bir de ne oldugunu cozemedigim minik monster:)

5 yorum:

azizenaz dedi ki...

Hanife merhaba canim
Ege canim cok gecmis olsun kuzum gozu cok sismis insallah simdi daha iyisindir.Resimlerin harika boya islerine yetenekli kimin oglusu annesine cekmis el mahireti cok bu oglusun ))

Adsız dedi ki...

canım ya gozune cok uzuldum gecmıs olsun ama oglusum genede cok yakısıklı resımler de bır harıka cok guzel olmus hepsıde ıkınızıde cok opuyorummm

Hanife dedi ki...

Kizlar sagolasiniz,
Resimlerimizi biz de cok sevdik:)
Ege'nin gozu simdi cok iyi. Doktor ilac vermemisti zaten, ilik su banyosu yapin dedi, ama Ege izin vermedi bile:)
Opuyoruz hepiniziiiiii

Nihan Tankurt dedi ki...

tabi ben bu resimlere bakarken ege min gözü geçmiştir.epey olmuş.nazar değmiş oğluşuma kurban olurum ona ben.bununla geçmiş olsun canım benim

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Sagolasin. Gozu iyi simdi, hafif kizariklik var ama doktor gecer dedi, birsey vermedi.. Aman bir daha olmasin da:)