Babamiza Pasta Yapiyoruz

Pazar, Mart 15, 2009

Fotograflar gecen Cumartesi aksamindan. Oglum ve ben gofretli pastadan yapiyoruz. Ayni gun hanimlar toplantisinda dolmalari, baklavalari goturdugumuuzu duyan kocacigim, hani bize yok mu deyince , bu pastayla gonlunu alayim dedim. Gerci baklavanin yerini asla almaz ama onu da yapana kadar idar etti:)



Uzun suredir benden fotograf bekleyen Nihan ve Sebnem'e de buyrun kizlar iste ben diyorum. Tombik Hanife:)








Ege'min incilerini yazmakla bitmeyecek gibi. Her gun beni guldurecek ya da sasirtacak birsey mutlaka buluyor.. Ben onun hayal gucunu sonuna dek kullanmasini istedigim icin akla gelmedik seylerden bahsediyorum konusmalaramizda.

Gecenlerde uyku oncesi yatak sohbetimizden bir kesit;

Anne; ben bir domuzum ve Ege'yi simdi ham yapacagim!
Ege; hayir, sen annemsin domuz degilsin, ama istersen domuz olabilirsin.
Anne; eger ben domuz olursam sen de minik domuz olursun??
Ege; hayir, ben minik domuz degilim.
Anne; ama domuz olmak cok eglenceli olmali, ne dersin. Camurlarda ziplamaktan baska isimiz olmaz..
Anne; iyyy, camur mu?? ama evet eglenecli gibi sanki. Peki minik domuz olmak istersem ne yapmaliyim?
Anne; haydi gel dua edelim, bes dakikaligina domuz olalim, ne dersin?
Ege; tamam, o zaman once sen dua et, sonra ben
Anne; Allahim beni 5 dakikaligina domuz yap, Ege'yle domuzculuk oynayalim. HAydi sira sende..
Ege; Allahim beni 5 dakikaligina SONIC yap!!!
( Ardindan kis kis guler)
Anne; !!@@#?? (Sokta)

Bu arada Sonic, Ege'nin son zamanlardaki favori kahramanlarindan..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM;ÇOK ŞEKERSİNİZ.HİÇTE TOMBİK FALAN DEĞİLSİN BİR KERE KOLAY MI?ÇOK YAKIŞIYOR BU DURUM SANA.SAĞLIĞIN YERİNDE OLSUN YETER.EGE DEN SONRA GÖRDÜK TIĞ GİBİ KALDIN.KENDİNE İYİ BAK CANIM BENİM.EGE'Mİ ÖPÜYORUM.CENGİZ ABİYE DE ÇOK SELAM.ALLAHA EMANET OLUN:)ŞİMDİ MAİL ATIYORUM SANA....

Adsız dedi ki...

hanıfecıgım oncelıkle resımlerde cok tatlı çıkmısın nıhana katılıyorum hıc tombık degılsın, sen zaten ege de de cok tombık degıldın(dogumdan sonra ege tombık olmustu :) ). egeyle aranızda geçen konuşmaya cok guldum cocuk ıste anneyı yay bıraktı. ıkınızde opuyorum. sebnem

Hanife dedi ki...

Kilo sorun degil kizlar. Nasilsa veririm dogumdan sonra. Saglikla dogsun da baska birsey istemiyorum..
Guzel mesajlariniz icin cok tesekkurler.....