Bugun Benim Dogumgunum

Perşembe, Mart 19, 2009

Bugun benim dogumgunum...
Biricik asklarim esim ve Ege'mle bir yas daha gecirmisim.. 
Mucizemiz, su anda icimde minik cirpinislarini hissettigim, aramiza kisa bir sure sonra katilacak guzellikle daha da renklenecek..

Bu mucizenin hic bitmemesini diliyorum...


Fotograflar gecen cumartesiden. Hava ilkbahar gibi gunesli ve ilikti. Biz de hemen solugu evimizin karsisindaki parkta aldik. Yilin ilk piknigini sicak pogaca ve meyve sulariyla yaptik..


Esim simdi bizden uzaklarda ve bu fotograflara hasretle bakip duruyoruz Ege'mle.. En kisa zamanda kavusmak uzere insallah..

Hava o kadar isil isildi ki, gunes isindan Ege babasina poz verememis:)




Babamiza buradan sevgilerimizi ve opucuklerimizi gonderiyoruz.......

4 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgılı arkadasım,resımlerınızı gorunce cok sevındım.senın resımlerıne ayrı bır sevındım cok guzel cıkmısın ıkıncı annelıkde cok yakısmıs.Hanıfecıgım DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN,NICE GUZEL DOGUM GUNLERINE INSALLAH. senı coook opuyorum arkadasım. sebnem

Hanife dedi ki...

Sebnem'cigim,
Cok opuyorum seni ve Burcu'yu.. Cok tesekkurler arkadasim..

azizenaz dedi ki...

hanifecigim dogum gunun kutlu olsun nice guzel yaslar diliyorum sevdiklerinle .

hanife resimler super kilo almsin
guzel olmus yakismis tombul olmusun egemde cok yakiskli cikmis onu cok op benim icin
cengize cokkk selam abisimim ellerinden operim))kendinize iyi bakin

Hanife dedi ki...

Sermin,
Sagol canim. Kilo aldim vallahi. Simdiden 7 kilo kadar aldim:) Bakalim daha ne kadar alirim. Ama ustumdeki pantlon biraz bol daha:) Yani icne bir sure daha sigabilirim.
Biz de sizleri cok opuyoruz..