Yatak Sohbetleri ve Hikayeler

Salı, Mart 31, 2009


Babamiz 15 gundur sehir disinda. Gecen hafta sonu geldi ve hasret giderdik. Pazar gunu yeniden gidince oglusum ve ben yine basbasa kaldik. Gelmesi guzel de yeniden gitmek zorunda kalmasi ozellikle Ege'yi cok uzdu. O gun butun gun mutsuz mutsuz sizlandi, can s1k1ntisindan sikayet etti. Geceyi zor yaptik. Uyku once yatakta kitap okuma ve sohbet sirasinda ise Ege'min keyfi yeniden yerindeydi.



Her gece mutlaka kitap okuyoruz beraber. Bazen hikayeler, bazen bol sorulu ve resimli merakli cocuk kitapciklari.


 

Elindeki 'HOW' sorulu kitabi secmisti o aksam. Once kapagini okuyoruz. Ben harfleri tek tek soylemesini istedigimde basliyor saymaya. Ama bu kez H harfinde takildi:) Harfi cok iyi taniyor ama cikaramadigi zamanlarda yaptigi gibi bir yandan icinden soyleyip bir yandan parmaklariyla sayarak harfi bulmaya calisti. Bense saymasindan yana degilim, illa bilecek yani:) Annecigim saymiyorum deyip, parmaklarini oynatmaya devam etti. Ben de bu arada A,B,C,D diye devam eden alfabe sarkisini soylemeye basladim. Amacim guya sarkiyla H harfine ulasmasina yardimci olmak. O ise kafasi karistigi icin sinir oldu. Anne sus, benim isimi bozuyorsun, ben bir sey dusunuyorum demez mi:) Alfabeyi saydigini itiraf edip bozuntuya da vermek istemiyor. Ben habire alfabe sarkisina bastan baslayip kafasini karistiriyorum. Anne sus ne olur, ben dusunemiyorum diye yakiniyor, bir yandan da kis kis guluyor:) Ben sen isine bak, ben sarkimi soyleyeyim diyerek isi daha da uzatiyorum. Ardindan ikimizde katila katila guluyoruz tabi:) O kadar guldu ki, katilacakti neredeyse:) Annesinin bu sakasi cok mutlu etti oglusumu. Sonra opucukler verip birbirimize sarilip uyuduk:)


3 yorum:

Adsız dedi ki...

canım benım anne ogul keyıf yapıyorsunuz. bence elınızı cabuk tutun bır kac ay sonra bu keyifler yarım kalacak.ıkınızıde cokkkkk opuyorum. sebnem

Hanife dedi ki...

Yarim kalmasada yeni bir uye daha olacak aramizda Sebnem'cigim :)

Adsız dedi ki...

sizin yeni üye uyum saglayana kadar baya uzun zaman gerekli olacak :) bu yuzden zamanı degerlendırın öpüldünüzzz. sebnem