Arkadasimin Dogumgunu

Perşembe, Haziran 08, 2006



Gecen hafta Naz'in dogumgunuydu, hani daha once bahsettigim, arkadasimin sevimli, guzel kizi. 1 yasina basti. Biz buyuklerde kutladik bunu, gobekler attik, halaylar cektik, yedik, ictik.. Yediklerimiz ve tariflerini pek yakinda burada gorebilirsiniz..


Ege ve Naz cok mutlu oldular, kalabalik, bir suru insan, eglence, abiler, ablalar..

Ege Naz'i cok seviyor, Naz'da Ege'yi ve ilk soyledigi kelime Ege:)



Burada da abisi Naz'in dogumgununu kutluyor opucukle:)

7 yorum:

Nilüfer dedi ki...

:)) Kızlar abileri çok seviyorlar zaten ;)
Nice sağlıklı, mutlu yıllara Naz...
Bana kalırsa Ege azcık çapkın olcak ;)

Hanife dedi ki...

Haklisin Nilufer'cigim,
Biz de ayni dusunuyoruz Ege'nin capkinligi konusunda:)

Adsız dedi ki...

selam hanife ablacım ben didem,istanbuldan.geçen sene internette yemek tarifi ararken tanıştım sizinle.ve bir gecede ege nin tüm resimlerine bakmıştım.şimdi uzun bi aradan sonra sitenize tekrar girdim ki ege yakışıklı bi delikanlı olmuş.allah analı babalı büyütsün.kendinize iyi bakın...

Adsız dedi ki...

bu arada ayni mesaji dun gecede yollamaya çalismistim yollanmadi saniyordum,bu yüzden tekrar yolladım meger sen cevap bile yazmissin,sevgiler..didem

Hanife dedi ki...

Yeniden tesekkurler Didem'cigim.

Oya Kayacan dedi ki...

Naz da pek hoş yani. Çapkınlık değil, ciddi bir ilişki de olabilir:-))

Hanife dedi ki...

Kimbilir Oya'cigim:))