Askim Dondurma!!!!

Salı, Haziran 27, 2006

Evet dondurma tahmininde bulunanlar bildi:)))
Hepinize opucukleri gonderiyoruz, aslinda Ege'm sizlere opucuk verirken pozunuda verdi ama fotolari bilgisayara yuklemede sorun yasiyorum, o yuzden yayinlayamadim opucugunuzu, ama bol bol gonderiyoruz..



O kadar buyuk bir zevk ki dondurma yemek oglum icin, mest oluyor neredeyse. Her aksam goturuyor bir kase, ya da kocaman bir kulah, Bitince yebiden istiyor falan, yani aski sonsuz. Buzluga boyu yetisiyor ve aciyor kapagini, anneeeee diye bagirip yanina cagiriyor vermem icin.



"Himmm ne de lezzetliymis"


"Cok mutluyum cok"


Bitiyor mu ne:((((


Hepinizi opuyorum buradan:))))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

afiyet olsun Egecim..ohhhh sefan olsun
ben de cok seviyorum dondurmayi...gnam gnam..

Adsız dedi ki...

AFİYET OLSUN YAKIŞIKLIM AMAN BOĞAZLARIN ŞİŞMESİN TAMAM MI ÜSTÜNE SU İÇ:)))))))
ÖPTÜM TATLI YANAKLARINDAN
NİHAN

Hanife dedi ki...

Sefamiz olsun guzel ablalarim. Her aksam bir kase yemezsem uyku tutmuyor, askimiz sonsuz yani:)

vintage biscuit dedi ki...

super yaaa:))))
hangi cocuk tapmaz ki dondurmaya :)))
yesin yesin buyusun
bizde seni opuyoruz

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Vintage Biscuit Abla:))

blacklebron dedi ki...

ayyyy çok ciciii (: Allah analı babalı büyütsün işallah (: