Parkta

Cumartesi, Haziran 03, 2006

Fotograflar yine gecen haftadan. Kendime ve zevklerime ayiracak vakit o kadar az ki, kafamda onca plan yapiyorum cogunu yetistiremiyorum, sayfanin basina oturmam gerek diyorum, olmuyor. Ege ayaktayken ancak arada gelip maillerime bakiyorum ama sayfayi yenilemek gibi dikkat isteyen bir isi yapmam icin Ege'nin uyumasi ya da babasiyla birlikte olmasi gerekiyor.
Bu arada kolye islerine devam ediyorum biraz, son zamanlarda fimo isine merak sardim. Bilenleriniz vardir, muhtesem bir sey. Bakalim ona da zaman ayirirsam, isim zor diyorum:)



Havalar guzel su gunlerde, oldukca sicak. Klimayi calistiriyoruz hatta. Birden geldi sicaklar. Sabah ya da aksam ustu parka gidiyoruz Ege'yle. Kosuyor, zipliyor, dusuyor:( bacagimiz yara bile oldu.. Hergun gosterip "anne aciyoo" diyor.



Son gunlerde Nemo en favori filmimiz, gunde en az 2 kere seyrediyoruz. Yani ikimiz birden, bensiz tadi olmuyormus:)) Ama her seyretmemde yine keyif aliyorum, rengarenk, civil civil bir film.



Salincakta sallanirken, hizlandikca kahkahalar atiyor. Birkac dakika sonra sIkIlIyor ve;
- Annee innn (yani indir)
- Tamam, gel bakalim. Hoooppp.
Az once bindiginin yanindakini gosterip;
- bidaaa..
- Ama aynisi??
- bidaaaaa ...
- Tamam gel bakalim..

Surup gider, demiyorum, en fazla 2 kere dayanabiliyorum buna:)


Ve en zevkli anlardan biri.... Kaymaya bayiliyorummmmm:))))


Bol gunesli, kahkahali, mutlu hafta sonlari..

7 yorum:

Adsız dedi ki...

sevgılı hanıfecıgım,uzun zamandır uraya ugrayamadım.Canım benım ege ne cok buyumus :) arabasına zor oturmus gorunuyor.parklar bahceler derken yazın keyfını cıkarın.demek sende fimo ısıne marak sardın,guzel bır hobı yap mutlaka tavsıye ederım.fımoya boncuklarda katarak baslayabılırsın cok ılgınc ve guzel seyler orataya cıkıyor.Canım egemı ve senı cok opuyorum.

Hanife dedi ki...

Canim Sher,
Ben de sana mesaj yaziyordum:)
Ege buyudu tabii, koca adam oldu artik.
Fimiyu sende yapiyor musun? Dun gece bir kolye yaptim, boncuklarla karistirip, belki siteye eklerim gorursun. Cok keyili bisye, ben de malzeme yok dha, dollaramadan hazir kucuk bir hamur buldum denedim, ehh cok fena olmadi ilki icin:)
Tiyolarini beklerim becerikli dostum...
Opuyorum sizi..

Adsız dedi ki...

hanıfecıgım fımo ıle cok hos kadehler yaptım bende ve kadehlerın ustunu boncuklarla susuledım gayet hoos oldular,bos zamanın cok yok ama canım sıkıldıgında baya ıyı gelıyor :) daha bır cok seyler yapan arkadslarım var sana da yazarım bunları gercekten guzel seyler orataya cıkıyor,sana sımdıden basarılar dılıyorum .

Hanife dedi ki...

Sher'cigim,
Bana ayrintili yazsan yani nasil sekil verdigini, kadehle mi yoksa ayri mi pisirdigini, bana mail yazarsan cok sevinirim, hatta fotolarinida gonderirisen daha bir mutlu olurum arkadasim:))
Opuyorum sizi..

Adsız dedi ki...

Merhaba
Çok şirin bir oğlunuz var allah bağışlasın. Kavanozdaki fimo konusunda soru sormuşsunuz buradan yanıtlayayım dedim. Hamuru pişirmeden önce kavonozun üzerine bastırarak yerleştirdim sonra birlikte piştiler. Yapıştırıcı kullanmadım. Ama daha önce ahşap kutuyla denediğimde ayrılmıştı. Tekrar yapıştırmak zorunda kalmıştım.

Hanife dedi ki...

Merhaba Eso,
Cok tesekkurler.
Yanitin icin de cok tesekkur ederim. O halde isiya dayanikli urunler kullanmak gerek sanirim.. Sitenizi takip edecegim,
Sevgiyle...

Adsız dedi ki...

Your are Nice. And so is your site! Maybe you need some more pictures. Will return in the near future.
»