Ege'nin Son Incileri

Pazar, Haziran 18, 2006

Ege'm balkonda guneslenmekte olan pirince elini daldirmis ve havaya savurmaya hazir. Tabi bu asil yasanmis sahnenin bir tekrari. Yani salon ve balkona neredeyse iki kilo kadar pirinc yayilmis durumda. Buna ragmen gozumun icin baka baka devam ediyor olaya, tabii sacmak yok bu sefer, sadece 'anneee baaakkk, bakkkk, ayyy' deyip harika bir is basardigini ima ediyor. O kadar mutlu ki..

Posted by Picasa

Sercelere gun dogdu o gun, afiyetle yediler. Camin onunden fazla gecmemeye calistim hatta, urkup kacmasinlar diye.. Salonumuzun her yerine pirinc sacildi, olsun, bereket demek degil mi. Bu yil evimizden bereket, saglik eksik olmasin insallah..

Posted by Picasa

Dokulen pirinc sonrasi balkonun hali:)

Posted by Picasa


Alisveristen donmusuz, zaten yorulmusum. Bir de acim ki.. Annem de hemen hazirlasa birseyler keske..
Ekmek!!! en sevdiklerimden, hemen bir isirik almaliyim, annemde yine makinayi aldi eline, acim dedim yaa.. Bu fotograf isi nereden cikti, poz falan veremem, ona gore!
Posted by Picasa

8 yorum:

Adsız dedi ki...

canım canım yaramaz oglum senı cok olzedım ekmek yıyen ellerını yerım senın .afferın pırınclerı ıyı dagıtmısın cok optum senı askım
hanıfe hotmaıle bak maıl yazdım
ıstanbuldan sevgıler

Adsız dedi ki...

OH EGEM CANIN SAĞOLSUN SENİN AMA ANNECİĞİNE DE YARDIM ET BARİ TATLIM TOPARLARKEN ORTALIĞI.KIYAMAM SANA KOCA EKMEĞİ ALMIŞ MİNİCİK ELLERİNE AFİYET OLSUN BİTANEM ÖPTÜM TATLI YANAKLARINDAN ANNENİ DE TABİKİ:))
NİHAN

Hanife dedi ki...

Sermin'cigim,
Bizlerde sizi ozledik.. Ege'nin hep agzinda bac diye diye:)) Mesajina dun cevap ayzdim ama gitmedi sanirim, ben sana gecen carsambada yazmistim, sanirim o mesaji almadin..
Cok opuyorum sizleri, selamlar herkese...

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim merhaba...
Ben pirincleri temizlerken o beni izledi inan, ama baska islerde yardim ediyor ablasi, masa topluyor bazen, oyuncaklarini kutusuna yerlestiriyor:)
Biz de seni opuyoruz guzel ablamiz.

Adsız dedi ki...

EMİNİM TABİKİ YARDIM EDİYORDUR AKILLI BIDIK O ANNESİ..
HAYATIM YA BEN SANA UZUNCA BİR MAİL ATTIM .SEN NELER YAPIYOSUN ANLAT DEMİŞTİN YA ONA CEVAP YAZDIM AMA ULAŞMADI SANIRIM SENDEN YANIT GELMEDİ HABERİN OLSUN
ÇOK ÖPÜYORUM SİZİ KENDİNİZE İYİ BAKIN
NİHAN

Hanife dedi ki...

Cevabim gelmemis demek ki. Sana yazdim ben de..
Optum seni..

Adsız dedi ki...

ahhhhhh hahaha fotografi gorunce kahkaha attım vallahi...ah hanifecigim sana kolay gelsin :) oglusunu kumlara gotur de kumları dagıtsın bari..yerim ben onu masallah ona..

Hanife dedi ki...

Kumlarda da oynamaz mi Zeynep'cigim, taklalar atmiyoruz simdilik:)
Opuyoruz seni..