Bu Kez Cikolatali Sufle

Pazartesi, Kasım 20, 2006

" Annem gecenlerde hazir sufle almis. Paketin ustundeki sey o kadar guzel gorunuyordu ki, tutturdum aksamin 10 nunda. Kadin kiyamadi bana kalkti pisirdi. Ben de sicak micak demeden yedim. Cikolataya olna askimi biliyorsunuz zaten. Annem bayagi bir bahsetti, ee ne yapayim cok lezzetli. Siz de sevmiyor musunuz? Hem ben daha sunun surasinda daha yeni kesfettim sayilir, onca zamanin acisini cikartmak gerek.... "


Evet Ege'nin tipik goruntuleriyle yeniden karsinizdayiz. Sayfa basligina cikolatali agiz fotografi koyacagim hatta:)
Baba ogul sufleyi bayila bayila yediler o gun.. Afiyet olsun kuzuma:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Afıyet olsun yakısıklı ogluma,annesı senınde ellerıne saglık.Goruntuye gore cok guzel bır sufle anlasılan :) eller de parmaklarda beraber eşlik etmısler.optum ıkınızıdee

Hanife dedi ki...

Canim Sher,
Sagolasin.. Bizlerde sizi optuk:)

*Ra dedi ki...

Merhabalar. Egemiz yine yapmış yapacağını sufle ile. Ne de güzel yemiş annesi elleri ile. Egenin bu güzel hallerini görünce Utkunun bir an önce büyümesini istiyorum. Sevgiyle ve sağlıkcakla kalın.

Hanife dedi ki...

Rabia'cigim,
Utku'da buyusun Ege abisi gibi istahli istahli annesinin mamalarindan yesin insallah:)
Guzel bir hafta sonu dileklerimle...