Campiyom!!

Salı, Kasım 28, 2006

Ege fotograflarda da goruldugu gibi campiyor( jumpiyor). Anne camp diyor sokaklardaki kaldirimlari gostererek.
Asagida da yatagimizin uzerindeki camp pozisyonlari:)
Arada simarmalar,

Meshur ' cars' tisortuyle ozel poz vermeler....

" Olee ole ole oleeee bacibon Egeeeeee" bu da arada dilinde dolasan sarkisi:) Ben soyledim ogrendi; oley oley oley... sampiyon Ege.. Sampiyon oldu bacibon:)

Bir diger favori sarkisi su;
cane cane cane ido daney idooo daney... nirini niriniiiiiiii.. burasi en onemli kismi:) Eski ev sahibimin kizlarindan ogrendigi ilk turku...

Dora'nin sarkilari her zaman ilk sirada tabii.. bate bate cokolate, bate bate cokolate:))

Iste boyle iki dilli hallerimiz. Yari Turkce yari ingilizce..
Anne bak campiyom....

11 yorum:

Adsız dedi ki...

Yesınler onu yesınlerrrrr,erkek oldu annesı bu cocuk :) poz vermelerde bır baska hava vermıs oglusuma.canım benım annenıde senıde cok opuyorummm

Hanife dedi ki...

Adam oldu degil mi Sher:)Pozlari hic sorma gercekten. Makinayi elime alinca turlu havalara giriyor:)
Bizler de sizi opuyoruz..

*Ra dedi ki...

İkinci resmine bayıldııımm. Çok güzel çıkmıışş. Poz da verirmiş annesine artık. Malaşaallah Egeye. Öpüyorum yanaklarından.
Sevgiler.

Hanife dedi ki...

Sevgili Rabia,
Biz de seni ve yakisikli Utku'yu cok opuyoruz:))
Bu arada yaza Antep'teyiz insallah: Kimbilir belki sizleri tanima firsatimiz olur:)

*Ra dedi ki...

Hanife Hanım çok şaşırdım. Çok da sevindim. Tanışmayı çok isterim. Misafirim olun isterim. Daha önce gelmediniz değil mi Antebe? İnanın sizi ağırlamaı çok isterim.
Sevgiler.

Hanife dedi ki...

Cok tesekkurler Rabia. Esimin yegeninin dugunu olacak temmuz sonu. O yuzden geliyoruz Antep'e. Ben cok seviniyorum oraya gelecegiz diye, cok merak ettigim yerlerden biri. Eger sizde tatilde falanolmazsaniz o sira elbette gorusuruz, ben de cok mutlu olurum..

Adsız dedi ki...

ah egecimmmmmmm maşallah sannnaaa :) nasıl büyüdün artıkkk -koca erkek oldun - cars thsirtune bayıldım :) ayrıca sarkıların cok guzelll , annene soyler misin senin sesinden dinletsin bize sitede bu sarkıları :)
opuyorumikinizi de

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim,
Siteye video goruntusu ve ses kaydi dinletme konusunda hic ilerleme kaydedemedim.
Cars en sevdigi filmlerden, nerede onun kahramanlarini gorse bayiliyor:)
Ayakkabilar, tisortler, atletler arabali hep:)

Adsız dedi ki...

YAKIŞIKLIM BENİM :)) KÜÇÜK ADAMIN DİLİNDE ÇİFT LİSAN DAHA BİR GÜZEL OLUR GÜLMEKTEN ÖLÜYORSUNUZDUR ARTIK... TATLI SURAT BU ÇOCUK YA .
HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM.AYRICA YAZIN GÖRÜŞÜCEZ SANIRIM ANTEP'E GELİP İSTANBUL'A GELMEMEK DÜŞÜNEMİYORUM HAYIRLISIYLA YAZ BİR GELSE....ÇOK ÖZLEDİM SİZİ
NİHAN

Hanife dedi ki...

Niahn'cigim,
Gelis tarihimiz kesin degil daha. Once Istanbul'a gelip oradan gidecegiz tabii. Ben belki dugune yakin gelip sonra kalacagim, ya da dugunden once gelip sonrasinda Cengiz'le donecegim..
Gorusmez olur muyuz hic? Simdiden planlarimizi yapalim:)

Adsız dedi ki...

inşallah canım...
nihan