Ege'nin Yeni Oyun Arkadasi(ydi)

Cuma, Kasım 03, 2006


Eski evin bahcesindeyiz. Tek derdimiz kacan kediyi saklandigi yerden cikarmak. Elde kedinin mama tasi, ' mawww, kedi, gell mama' diye diye kovaliyor kediyi. Onca anlatmama, 'kediler cocuklardan korkar, gel, sakin sakin doyursun karnini' diye dil dokmelerime ragmen, hayvancigi illa yaninda besleyecek.
Kedi de arkadaki citin ardina saklanmis durumda:)


Nooo diyor burada bana, yap, etme diyorum yaa:) Hani elini falan tirmalar.. Ama dinleyen kim??



Goruldugu gibi onun elinin girebilecegi kadar bir yer bulmus ve elini uzatmis, cagiriyor yeni oyun arkadasini.


Kedicikse halinden pek memnun, mesut bizi izliyor:)
Umurunda bile degiliz, hep yaptiklari gibi:)

4 yorum:

Adsız dedi ki...

canım yaaa o nooo dıyen dudakları opmek ,ısırmak lazımmm.Ege sana cekmıs hanıfe baksana kedılerle pek bır hasır nesır,gercı bıraz kendıne ama olsunn:) ıkınızıde cok opuyorumm bye

Hanife dedi ki...

Evet Sher,
HAyvan sevgisi bana cekmis. Ama ben anlamaya basladigi gunden bu yana hayvanlari hep sevdirdim ona, tirtil bile gorsek ona gidip konusurduk, biraz da ondan geliyor hayvan sevgisi. Nasil alistirirsan yani:)
Annesini goruyor cocuk, kedi delisi, o da aynini yapiyor:)
Biz de sizi opuyoruz:)

*Ra dedi ki...

Hanife Hanım maşaallah Ege beyfendi kocaman olmuş yaa. Ege'nin müptelasıyım ben. Çook uzun süredir severek takip ediyorum. Tabi sessiz sedasız. İlk resimde çok değişmiş gördüm Ege'yi. Hayvanları da çok sevdiğini biliyordum zaten Ege'nin. Bu yönü benim Utku ile çok benziyor. Utku şimdiden bahçeye çıktığımızda ilk "pisi pisi" ve "kuş kuş" arıyor. Zaten köpeklerin burunlarından, kulaklarından tutup çekiştiriyor. Bu onun sevme stili de.
Ege ile mutlu ve güzel günler diliyorum sizlere.
Sevgiler.

Hanife dedi ki...

Merhaba Rabia,
Kocaman oldu Ege. Utku kardeste bayagi bir buyudu:) Bebekler hizla buyuyor, biz yanlarinda oldugumuzdan pek anlamiyoruz bu hizi ama ben Ege'nin eski fotograflarina bakinca goruyorum, daha birkac ay onceki fotograflara bakmam yetiyor hatta.
HAyvan sevgisi cok guzel bu yaslarda. bu bilinci simdiden vermek gerek, onlara gereken sevgi ve saygiyi ogrenmeleri acisindan. Biz sokakta ne gorsek, elleme, sevme ve sonrada bay bay yapma hallerindeyiz:) Kus, bocek, kedi, cicek, ne olursa:)