Pizza Aski

Pazartesi, Kasım 06, 2006


Pizza yerken bu kadar mutlu olan bir baska cocuk var midir acaba??



Disardan yemek yemek, gazozlu icecekler, cikolata, seker.. O kadar cabaladim bunlar icin, hemen hemen 2 yasina kadar cogunu tanimamisti ama artik akli herseye erdiginden, gordugu seylerin ne oldugunu bildiginden ve aldirmak icin yapmadigini birakmadigindan onune cogu zaman gecemiyoruz . En azindan pizza diyerek, belki biraz daha rahatlatiyorum icimi..


Yaninda ictigi gazoz icin bile o kadar dil dokuyorum cogu kez, en azindan meyva suyu olsun diye. Ama dinleyene:)


Mutlu mesut yiyoruz karsilikli pizzamizi. Sonra da boyle pozlar veriyoruz..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

hanıfeceıgım egeyı ozlemıs olarak bu son resınlerıne uzunnnnn uzunnnnn baktım,ne cok ozlemısım.Canım yaa yesın pızaları afıyet olsunnnn ama ıcecek konusu onemlı, bır sekılde vaz gecer sanırım.hanıfecıgım senınde bır resmını goreyım artık burada ikinizide optum canımmmm

Adsız dedi ki...

AFİYET OLSUN PAŞAM.ÖZLEDİK TATLI SURATINI EGECİK.PİZZA OK AMA GAZOZ ZARARLI TABİ ARA SIRA BOŞVER ANNESİ GÖRMEZDEN GEL.ALIŞTI BİR KERE BIRAKAMIYORUZ HİÇ BİRİMİZ AMA ARADA FREN GEREKİYOR.SEN ZATEN ÇOK DİKKAT EDERSİN ANNESİ KORKMA O YÜZDEN BİRAZ GAZOZ BİRŞEY YAPMAZ ALIŞSIN VÜCUDU ZARARLI ŞEYLERE BİRAZ Kİ BÜYÜDÜKÇE BOCALAMASIN ÇOCUK:)))))GÜN GELECEK ENGEL OLAMAYACAKSIN CANIM MALESEF:)
NİHAN

*Ra dedi ki...

oh ohh afiyet olsun Ege'ye. Ağzının tadını biliyormuş hani. Gerçi çikolata ve eti bir arada yediğini unutmuş değilim.
Bir de fast food ve asitli içecekler konusunda ilerideki(inş) halimi görür gibi oldum birden. Eminim Utku da isteyecek ben karşı koymaya çalışacağım.
Ama kazanan Utku olacak. Nasıl kırabilirim ki onu. Doğrular ve duygular arasında bir çelişki bu.
Sevgi ile kalın.

Hanife dedi ki...

Sher,
Inan biz de cok ozledik sizi. Yazi iple cekiyoruz:) Ege'nin pizaa sevgisi pek cok, bugun de hamur hazilradim, evde yapmak icin:)

Nihan'cigim,
HAklisin, zaten okula falan gidince nasil engel olacagim ki. Ama simdilerde az da olsa uzak tutmak gerek, elimizden geldigince. Opuyorum seni.

Sevgili Rabia,
Et ve cikolata ikilisi superdi canim. Hic birsey onu gecemez:) Aslinda Ege'nin sut askindan kaynaklaniyor hepsi:)
O kadar dogru soyluyorsun ki, duygu ve dogrular cakisiyor ve duygular kazaniyor cogu zaman. Sana da ilerde kolayliklar diliyorum bu konuda:)