Balık Canavarı

Perşembe, Nisan 21, 2005


Ege artık yemeklerini kendi yemek istiyor. Kaşığı asla bana bırakmak istemiyor. Bende çoğu kez iki kaşıkla oturuyorum yanına.. Ama artık ona verilen kaşıkla oynamayıp, kendi kendine yemek istiyor. Bugünde öyle yaptı. Ton balığı salatasını kendi yemek istedi. Bende bıraktım. Ne yapayım.. Ama bizimki kaşıktan sıkıldığından girişti elleriyle yemeye..


Ne kadar güzel onu böyle seyretmek.. Hiç birşey umurunda değil. Elimi batmış, koynuna balıkmı girmiş.. Olsun.. O kadar mutlu oldu ki sonunda, her mutlu olduğunda yaptığı gibi kendi kendisini alkışladı..


Bende bu kareleri çektim o bu keyfi yaşarken

8 yorum:

Meral dedi ki...

Merhaba Hanife
Yemek ve Egen için açtığın günlükleri hergün ziyaret ediyorum inan. Çok güzeller
Ben de oğlum için açmak isterdim ama eşim bu fikrime nazar değer inancıyla pek sıcak bakmadı.
Günlük olarak değil de bi gün siteme eklerim resmini
Benim oğlumun kompostosunu kendi yeme isteğinden sonraki halini hatırladım Ege'nin bu resimlerini görünce. Katı yiyecekleri kendi nasıl yerse yesin de sıvı bir şeyi kendi yemek isteyince durum daha feci oluyo inan :-)

Hanife dedi ki...

Meralcim merhaba..
Dun aynı sorunu ben yaşadım.. Ayy nasıl battı her yanı.Birde balık yani, nasıl kokuyor...
Bende en başta cok tereddut ettim nazar falan yuzunden. Ama esim bosver dedi tam tersi.. Bende senin sitene bakıyorum devamlı. Cok beceriklisin.. benim yıllar once yaptıüım etamin var onun resmini cekip eklerim belki buraya.. Senden ozendim;))

Adsız dedi ki...

slm hanifecegim,Ege gene super gorunuyor :) eee iste anne olmak bazen prensiplerden odun veremektir, bos ver birazda balik koksun hep sampuan mi kokacak :))
sebnem

Hanife dedi ki...

haklısın Şebnem..
onların mutlu olması cok guzel..
Arada kuralları unutmak gerekli onlar için..

Adsız dedi ki...

Hanifecigim,
bence birak kendisi yesin, dokerse doksun, el becerisini arttirir ( belli bir yastan sonra boyle yapmak gerekiyormus - bir yerde okudum ) ilerde catal - kasikla yemeyi ogrenecektir, emin ol.
sevgiler,
zeynep

Hanife dedi ki...

Zeynep merhaba Canım..
Zaten katı yemekleri yemek sehpasında koyuyorum ve elleriyle yiyor. Ama corba gici sulu seyleri kasıkla yemegi beceremiyor. Kasık ve catalı kullanmayı biliyor azda olsa. Tabiiki bende uzun suredir serbest bıraktım hep kendi yesin diye. Corbayı falanda yereken ben kasıga dolduruyorum onun eline veriyorum kendi yiyor. Sonra kasıgı bırakıp alkıs yapıp baslıyoruz bravo demeye...

Adsız dedi ki...

ne kadarda zevk ve iştahlı yiyor baksana kendisi yiyor ya bizim doktorumuz diyorki hazırlayın tepsiye yemeklerini koyun önüne kendi yesin sizin yedirdiğinizden daha faydalı olucaktır diyor hep o yüzdende anneannesi onu hep özgür bırakıyor elleri çatal kaşık ne varsa herşeyi mahvediyor anlayacağın çocukların hepsi aynı
çook öpüyorum
teyzesi

Hanife dedi ki...

Evet Hulya katılıyorum.. Bende o yuzden istedigi zaman eline veriyorum. Meyve peynir katı yemegı hep kendisi yiyor