Nehir Kıyısında

Pazartesi, Nisan 18, 2005


Pazar günü arkadaşım Gülcan ve çocukları Dilan ve Ulaş'la nehir kıyısına pikniğe gittik. Hava pırıl pırıldı ve baharın ılık rüzgarı vardı. Çocuklarda enerjilerini boşalttılar bu sayede. Bütün kış eve kapandığımızdan çok iyi geldi bu piknik. Çok daha sık yapmalıyız bu tür aktiviteleri.. Kış boyunca gezilerimiz hep kapalı yerlerde olduğundan açık hava insana müthiş bir enerji veriyor.. Baharı çok seviyorum o yüzden.. Tabii -30 C sıcaklıklardan sonra bu ılıklık bile bizim için bayram...


En üstdeki fotoğrafları nehir kıyısında çektim. Resimlerin tek halleri ve daha fazlası burada


Ege koşarken..
Saldım çayıra hesabı, Ege'yi tutabilene aşkolsun.. Çocuk boş alanı görünce nereye koşacağını şaşırdı..


Ulaş


Muz güzeli karakız Dilan

4 yorum:

Adsız dedi ki...

selam Hanife gercekten cocuklar ve ayrica bizim icinde iyi oluyor boyle gezmeler:-)Dilan ve Ulas resimlerini yayinladigini gorunce cok sevindiler onlarin adina cok tesekkur ediyorum.Ege'yi yerime opersin gorusuruz hoscakal.

Hanife dedi ki...

Merhaba Gülcan..
Rica ederim. Ben teşekkür ederim piknik için. Çok güzel geçti..
Bende seninkileri öptüm..

Adsız dedi ki...

HANIFECIGIM,EVDE OTURMAK YERINE PIKNIGE GITMEKLE EN IYISINI YAPMISIN. PIKNIK COCUKALARA VE TABI BIZLEREDE IYI GELIYOR.MANZARALAR COK GUZEL. EGENIN HALI BIR BASKA GUZEL,O TOMBIS YANAKLAR HARIKAAAA
SEBNEM

Hanife dedi ki...

teşekkürler Şebnemcim