Dilan & Ege

Cumartesi, Nisan 16, 2005


Arkadaşım Gülcan'ın kızı Dilan.. 3 yaşına basmasına iki ay var.
Ege'nin sevgili ablası ve oyun arkadaşı.. Ege'ye önceleri 'ami' yani arkadaş diyordu.. Şimdide ismiyle hitap ediyor. Cin gibi sevimli mi sevimli bir karakız..

Günlerdir evde durmakdan içimiz geçti. Gülcanı'ı aradım. Dışarı çıktık. Hava ışıl ışıldı. Hafif rüzgar vardı ama üşütmedi. Ben yinede sıkı giydirdim Ege'yi. Gezmemiz sonunda bize geldik, çaya.. Bıdıklar evde oynarlarken bizde lafladık Gülcan'la..



Sıra sıra kaydıraktan kaydılar...

2 yorum:

Meral dedi ki...

Merhaba Hanife,
Butun gunluklerini uzun suredir takip ediyorum.Sizlerden özenerek bu elişi gunlügümü yapmaya karar verdim. Benimkiler baya amatörce işler.
Benim de 6 Nisan 2003 doğumlu bir oğlum var. Senin tariflerini de uyguluyorum. Balıklı köfte tarifinle oğluma ilk defa balık yedirebildim desem yalan olmaz. :-)
Güzel günler sizinle olsun...

Hanife dedi ki...

Merhaba Meral..
Ege ile aynı yıl doğmuş senin bıdık. Allah bağışslasın.Balıklı köfteyi sevmesine çok sevindim Siteni inceledim. Çok hoş. Zamanla gelişir.. Yaptıkların çok hoş. Ayrıca ben senin sitene link verdim.. ..
Sevgiler