Ege İş Başında

Cuma, Nisan 08, 2005


Ege temizlik yapıyor..

5 yorum:

Minik Patikler dedi ki...

Hahahahaha :) cok komik yaaa bu cocuklar bir alem aleeeem. Dansi hele pek muthis canim :)

Adsız dedi ki...

egecim süpersin anne gibi sende çok titizsin demekki :)))
ama anneye söyle onu çok özledim kendi resimlerinide koysun arada siteye seninle birlikte
öptüm bebeğim hepinizi
nihan

Adsız dedi ki...

Kolay gelsin Ege! Bizim de temizlik günümüz dündü. IFE ortaligi bir güzel süpürdü;)

Adsız dedi ki...

sevgili Seniye, Nihan ve Dilek..
Mesajlara gec cevap verdiğim icin kusura bakmayın. Bu hastalık bizi bir hafatadır perişan etti. Yeni yeni iyileşiyorum..
Ege'de temizlikde bana hep yardımcı. Özellikle supurgenin fişini çekme konusunda uzmanlaşmış durumda:)) Bende çareyi arada süpürgeyi eline vermekde buldum..
Hepinize sevgiler..

Adsız dedi ki...

Dilek Merhaba..
Sizede kolay gelsin.. Bütün çocuklar ayni desene...
sevgilerimle...