Şımarık

Salı, Nisan 12, 2005


Ben fotoğraf çekmeye çalıştıkça o da şımarıyor ve ortaya böyle komik görüntüler çıkıyor tabii. Bebeklikten beri bayılır poz vermeye. Makinanın ışığını ne zaman görse başka şeye bakmazdı hiçbir zaman. Ama büyüdükçe, çoğu zaman işi ya dalgaya vuruyor ya da elindeki makinayı istiyor..
Her çocuk gibi elektronik aletlere çok düşkün. Ben TV nin karşına geçtiğim zaman (ki nadirdir) seyret seyredebilirsen.. Kapatır. açar, sesini kısar, ee bende de keyif kalmaz kalkarım artık. Ben gidince o açıp geçer karşısına. Ama asıl sebebi onunla ilgilenmemi istemesi.. Yukardaki fotoğrafta görülen de, fotoğraf çekeceğim diye aşırı ilgilenmem sonucu gösterilen sevimli arsızlık:))))

6 yorum:

Adsız dedi ki...

Slm Hanifecigim,iyi oldugana sevindim. Egeyi ve yazini gorunce cok sevindim , kendine iyi bak canim.Egos bir harika cikmis gene, insanin yiyesi geliyor :) ikinizide optum.
sebnem

Adsız dedi ki...

Merhaba Şebnemcim..
Daha iyiyiz. Egenin oksurugu dışında. Ama dun gece sut vermedim ve hic oksurmedi. Sanırım balgam yapıyor ve o oksurtuyor. Ihlamur verdim ve cok işe yaradı..
Optum

Dilek'ce dedi ki...

Ne tatli! Biz de resim cekilirken burnumuzu kiristirip, gözlerimizi kücültüyoruz cok hos görünmek icin:)

Adsız dedi ki...

Merhaba Dilek..
çocuklar çok seviyor bu tür oyunları..Ne kadar komik oluyorlar değil mi?..

Adsız dedi ki...

Ege opuyorum seni ben Deniz abin...

Hanife dedi ki...

Ege'de seni cok opuyor Deniz Abisi...