Bugun Benim Dogumgunum!!!

Pazar, Mart 19, 2006

Hayatimin en guzel hediyesine, Egem'e kavustugumdan beri dunyadaki sansli insanlardan biri oldugumu biliyorum.
Bu guzel hediyem adina gunlerdir beklettigim bir Mim'i cevapliyorum.


Gelincik tarlasinin hamarat kizi Burcu beni ne kadar zaman once sobeledi bilemiyorum. Burcu'cugum kusura bakma, cok ozel bir soru oldugu icin uygun zaman ayarlamak adina bu kadar gecikti cevabim..

Ege hayatimiza 2003 yilinin Eylul ayinda bize surpriz yaparak geldi. Surpriz diyorum cunku 8 hafta once dogdu. O zamanlardan belliymis demek ki diyorum, yerinde iki dakikadan fazla duramamasi:) O gunden beri hayatim o kadar cok degisti ki, maddelere sigdirmak zor olur.. Aklima gelenleri yazmaya calisayim;

- Genelde aldigim kararlarda gunluk yasayan bir insandim eskiden, cok dusunmeden, yarina cikacagimiz belli mi der ve yapardim ne istersem. Bugun attigim her adimda Ege ve onun hayati sozkonusu.

- Uzun uzun saatler kitap okurdum, saatlerce magazalarda kitapcilarda gezer, arkadaslarimla cafelerde uzun sohbetler ederdim. Simdi yaz tatilinde getirdigim kitaplardan bir cogunu bile okuyamadigimi, yeni cikan kitaplardan bir haber oldugumu, arkadaslarimla ancak evde kahve sohbetleri yapabildigimi itiraf etmeliyim.

- Parklarda kuslara, sincaplara byee diyerek el salliyoruz Ege'yle eve giderken. Eskiden parklarin belki yanindan gecerdim. Simdilerde, diger cocuklarin anneleriyle tipik 'Anne muhabbetleri' ne giriyorum. Sizin ki ne kadar? Adi ne? O ne demek?

- Belki de hayatimin en zor tecrubesi; en az 5 saat araliksiz uykunun nasil birsey oldugunu unutmustum bir zamanlar. Simdilerde uyanma durumu genelde olmuyor cok sukur.

- Iki saat gibi kisa bir sure icinde bile bir varligin ozlenebilecegini ogrendim Ege'den sonra.

- Dunyanin en guzel parfumunu her sabah koklama sansina sahibim, Ege'den sonra.

- 'Anne' kelimesinin minik bir agizdan cikmasinin ne kadar yuce ve guzel bir duygu oldugunu artik daha iyi biliyorum.

- Genelde cok titiz bir insan degilimdir, ama duzenliligi severim. Simdilerde evin her yerinde, hic umulmadik yerlerde Ege'ye ait birseyler, oyuncak hatta kaybolup benim bile unuttugum bir mutfak malzememi bulabiliyorum.

- Teletubbies diye isimlendirilen varliklardan habersiz yasayip giderdim, simdi hayat hikayelerini yazabilirim. Ege her aksam beraber seyretmekten o kadar mutlu oluyor ki. Bense, tum replikleri ezbere bildigime sasiyorum.

- Eskiden annemle ya da Turkiye'den gelen telefonlarda uzun uzun konusuruz, laflardik. Simdi tek konumuz Ege ve onun yaptigi muzurluklar..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

HANIFECIGIM CANIM BENIM,DOGUM GUNUN KUTLU OLSUN,IYIKI DOGDUNN ARKADASIMMMMM.OPUCUKLER SANA MUCUKSSSS.MUTLU VE SAGLIKLI OLMANI DILIYORUM.JASMINDE SEVGILERINI YOLLUYOR.

Hanife dedi ki...

Canim Sher,
Cok tesekkurler. Ben de sizi opuyorum...

Mr_TD dedi ki...

en büyük balik burcu baska büyük yok!
Happy Birthday!

Adsız dedi ki...

AYYYYYYY CANIM YA NİCE MUTLU SAĞLIKLI UZUN ÖMÜRLÜ EŞİN VE ÇOCUĞUNLA,SEVDİKLERİNLE BİRLİKTE GEÇİRECEĞİN NİCE SENELERE HAYATIM.HERŞEY GÖNLÜNCE OLSUN
NİHAN

Hanife dedi ki...

Mr. T.D. ,
Cok tesekkurler, sen de baliksin galiba??

Cok tesekkurler Nihan'cigim. Ben de seni cok opuyorum arkadasim:)

Mr_TD dedi ki...

@hanife

hem balik,hemd e 19 Mart :-)

Hanife dedi ki...

Merhaba T.D.
Bu kadar tesaduf olur yani:))
Senin de yeni yasin kutlu olsun o zaman..

Adsız dedi ki...

hanifecigim, HAPPY HAPPY BIRTHDAY!!
utandim kendimden simdi, zamaninda yazmadim diye :(
cok iyi bir anne olduguna bizzat sahit oldum, masallah size, nazar boncugunuz, neseniz, mutlulugunuz, sagliginiz, huzurunuz, paraniz hic eksik olmasin.
iyi ki dogdun, cok optum!

Hanife dedi ki...

Canim Zeynep,
Cok sagol arkadasim. Utanacak ne var, olsun.. Harika dileklerin icin yeniden tesekkurler..
Ege'de ben de optuk seni..