Ve Karsinizda..........

Çarşamba, Mart 22, 2006

Pistlerin yeni prensi Ege......

Patenle 2,5 yasinda ilk defa anne ve babasinin onu soguk bir kis gunu Oka parkina goturmesiyle tanisti. Ama patenleri yoktu, olsun du. O azimliydi yine de orada gordugu cumlealem gibi kayacakti, azim bir sporcu icin gereken en onemli seydi ve o Ege'de fazlasiyla vardi. Annesinin itirazlarina ragmen daldi piste, babasi arkasindaydi oglunun, destekti ona. Botlariyla kaymaya basladi hemen, cok egleniyordu. Ama o ne! Hopppp birden kayiverdi, dengesini kaybedip,



bacaklar acildi biraz, ama hala dimdik ayakta derken,


bir anda yerde buluverdi kendini. Auch dedi her dustugunde dedigi gibi. (Okulda buyuk abiler ve ablalar oyle diyordu kucuk hatalar yaptiklarinda) kalkmak hic dert degil, yeniden deneyecekti. Ama olmuyor, kalkamiyor...



Oturdu o yuzden dinlendi biraz. Ama denemisti. Kaymisti hatta, tabii dusecekti. Gelecek sefer daha dikkatli olacakti. Bunu biliyordu, hayatta hersey birer tecrube degil miydi??

8 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım yaa kıyamam sana :) cok tatlı gorunuyor.ınsallah daha buyudugunde usta bır patencı olur.opuyorum ıkınızde

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Sher'cigim:)

Birben dedi ki...

Ay canım görmeyeli ne kadar büyümüş,daha da yakışıklı olmuş maşallah.Uzun süredir uğrayamamıştım sitene Hanife,Ege'yi öyle mutlu görünce ben de mutlu oldum.Allah her daim mutlu etsin sizi..

Adsız dedi ki...

canim kiyamam nasilda azin=mle kaymak istemis onun her hali baska bir guzel birde guzel anlatmisn ki hanife sanki yanizdaymis gibi hisettim kendimi ege seni cok optum

BACIN annesi(egeden inciler)

Hanife dedi ki...

Birben'cigim,
Cok tesekkur ederim. Ege kocaman abi oldu artik. Sayfamiza her zaman bekleriz.

Hanife dedi ki...

Inadini biliyorsun Sermin, illa kayacak yani:) bakalim artik gelecek kisa, bekliyoruz yeni atilimlar:))

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM HARİKASIN NE DİYİM SANA...GERÇEKTEN ANLATIMINLA YANINIZDA OLDUM SANKİ ÇOK ÖPTÜM SİZİ
NİHAN

Hanife dedi ki...

Sence bir spor sunucusu olabilir miyim Nihan'cigim..
Saka tabii, once anneligi hakkiyla yapalim da.. Cok sagol canim..
Biz de seni opuyoruz, oglumla beraber..