Kayisili Pankek

Çarşamba, Mart 15, 2006

Yok yok, sayfalari karistirmadim, tarif vermeyecegim. Dalginim, yas da geciyor ama o kadar degil yanii, sayfalarimi henuz karistirmiyorum:)) Olay Ege ve pankeki seklinde gelisecek. Ayrintilar mi?
Buyrun;



Sabah daginikligi, pijamalar ve pankek.. Ama bu pankek ozel bir tarif, kayisi pureli. Ege'min kabizlik sorunu son gunlerde yine gundeme geldi. Erik sularini, kuru meyvalari, kayisi purelerini falan reddeten oglum icin, pureyi pankek olarak verdim. Az once mesela, yani aksam saat 9 gibi, kayisi puresine biraz yogurt karistirdim, ama nafile. Once kokluyor benim cin oglum, sonra tipine bakiyor ve yemiyor. Ne oyunlar yapiyoruz babasiyla, 'aman da aman bu muhallebi ne guzelmis, yok walla ben yiyecegim, babasi sakin sen yeme, ben yiyecegim' diye yaptigim oyunlar tam Oscarlik ama Ege cakiyor tabii davayi. Direk olaydaki yapmacikligin kokusunu aldi ve umursamaz tavirla odasina seyirtti. Universite yillarinda azbucuk yuttugum sahne tozlarina ah ettim sonra..
Pureli yogurt mu, cope gitti tabii.

Ama pankekleri sevdi, yani sevdi dediysem de, bir taneyi lutfen yedi, tabitabii (teletubbies) hatirina....


5 yorum:

Adsız dedi ki...

Ege nasıl harıka cıkmıs pankeklerle bırlıkte,onları elınde evırıp cevırmesı harıka yanı.umarım kabızlık sorununa care olmustur.Eyer hala bu sorun varsa bır tatlı kasıgı zeytın yagı ıcmesını saglarsan sorunu gıderırsın hanıfeceıgım.ıkınızıde opuyorum

Hanife dedi ki...

Merhaba Sher,
Cok care olmadi ve bugun hastaneyi aradim, hemsireden fikir aldim oncelikle. Ilac isini en son dusundugum icin. Beslenmesiyle ilgili tavsiyeler varedi, bol sebze ve su. Kepekli ekmek falan yapacagim simdi.. Zeytinyagini iciriyorum ama nefret ediyor, zavalli zavalli saklanacak delik ariyor kasigi gorunce:(
Bizde sizi opuyoruz.

Adsız dedi ki...

AH CANIM BENİM YA ÇOK FENA BU DERT MALESEF BİZ BURADA DOĞADAN FORM DİYE BİR ÇAY VAR İÇİNDE SİNAMEKİ GİBİ BİR SÜRÜ BİTKİ VAR İYİ GELİYOR AMA ORALARDA SİNAMEKİ VAR MI BİLMİYORUM CANIM KAYISI,ARMUT,HAŞLANMIŞ SÜTLÜ MISIR YİYİNCE ÜSTÜNEDE SU ODA İYİ GELİR DERLER .KOLAY GELSİN CANIM İNŞALLAH İYİ OLUR EGECİK ÖPÜYORUM HEPİNİZİ
NİHAN

Hanife dedi ki...

Sinemaki var biliyor musun. Yazin getirmistim, aklima getirdin yoksa unutmustum Nihan'cigim. Dur onu kaynatayim bakayim, belki icer icine bal koyupp. Canim sagolasin. Cok opuyorum seni, selamlar..

Adsız dedi ki...

İNŞALLAH İYİ GELİR CANIM ÖPTÜM
NİHAN