Ege Makarna Yiyor

Cumartesi, Mart 11, 2006


Evet her cocuk gibi Ege de makarnayi seviyor, ama gecen gun benim oglum haslanmamis, cig makarnayi kesfetti. Verdim eline oynayacak guya, yarisi kullanilmis paket ama agzi lastikli, acamaz yani.. Ama acti ve bir de yemege basladi!!!
Evet dogru duydunuz Ege kuru makarnalari katur, kutur yedi:) Cips gibi birsey sandi gariban. Bizim eve bu tur zararli yiyecekler cok girmediginden, Ege makarnayla idare etti yani.
Bu fotograflari cekeli birkac gun oldu. Gecenlerde yeniden paketi almis eline, benden acmami istiyor, ne diyecegimi sasirdim. Hasladim bol domatesli yaptim hemen ama kurusunu unutturana kadar da akla karayi sectim:))

4 yorum:

Adsız dedi ki...

zavallı çocuğu cipsin enfes tadından mahrum edersen böyle kuru makarna yer işte :)))))))şaka şaka valla şaka ama yerken çıkan ses dahi hoşuna gidiyor olabilir ilgisini çekti demekki kim bilir!!
Öptüm kocaman siziii
nihan

Hanife dedi ki...

Cips arada yiyor tabii Nihan'cigim. Ama beslenme aliskanligi bu yaslarda basliyor, ne severse onu verirsem sonra hic basedemem..
Biz de seni cokkkk opuyoruz, kocaman kocaman:))

Adsız dedi ki...

slm hanifeciğim,seni ve egeyi buradan takip etmek çok hoş.Egenın bu haline yani cok güldüm :) ama sen cips gibi yiyecekleri devamlı vermemekle cok iyi yapıyorsun.Gerçekten bu yaşlarda alışıyorlar yeme alışkanlığına sonrası zaten malum.Kuruda olsa, yaşda makarna makarnadır afiyet olsun oğluşumaaaa ikinizide öpüyorum

Hanife dedi ki...

Merhaba Sher,
Ege ne komik degil mi? Sen al kuru makarnayi ye, bir guzel:) Ama cipsden iyidir:)