Makarna ve Yogurt

Çarşamba, Mart 29, 2006



Makarnayi hangi cocuk sevmez? Hicbiri sanirim.. benim oglum da pek sever. Domatesli, peynirli, kremali.. Sevdigi yemekleri ona yedirmek zor degil, sanirim her cocuk icin ayni sey gecerli. Kendi basina inat etmeden yer, yerken birseyler anlatir, yaninda "CU" sunu (meyva suyu) icer..





Yukardaki fotografta adi gecen sahis CU derken:)



Vee yogurt...


Bebekken, gerci benim icin hala bebek ama artik abi oldu, dogal, evde mayaladigim yogurdu severek yerdi, ama simdi yemiyor. Ben de fazla tasvip etmememe ragmen meyvalilari almak zorunda kaliyorum. Evde yaptiklarimi yani mayvali olarak yaptiklarimi da pek sevmedi.. Ne yapalim diyorum, arada tatli niyetine veriyorum:) Daha dogrusu vermeme gerek kalmadan o alabiliyor artik. Gozune neyi kestirirse aliyor ve istiyor, ya da yenilecek birseyse, kasik falan gerektirmiyorsa basliyor yemege:)




3 yorum:

Adsız dedi ki...

afiyet olsun Egecim..ye de guzel guzel buyu, guzel guzel yazilar yazsin Allah senin icin, masallah, vallahi cok seviyorum seni!
Anneni de seviyorum tabii, simdi kizar soylemezsem :)
Makarnayi ben de cok seviyorum, meyveli yogurt da.
CU diyen haline de bayildim, masallah sana ya!!!!
annecigini ve seni cok optum!

Adsız dedi ki...

Egosum; makarnalı halın cok tatlı cıkmısssss,hele son fotoraf karendekı dılın bır yandan ınanılmaz guzel :) hangımız sevmıyoruz makarnayı sende ye oglum yede buyuuuuu. annenıde senıde cokkkk opuyorum.jasmınde opuyor senııı

Adsız dedi ki...

yarasın yakışıklım benim afiyet şeker olsun sana ..resimlerin hepsi birbirinden güzel ama şu dudaklar ve dil olan bambaşka :)))kocaman öpüyorum hepinizi
nihan