Canim Bocugum!!!!

Pazar, Nisan 09, 2006

Ege'min hayvan sevgisi.......

Uzun suredir kullanmayi unuttugum misir cipsi boceklenmis ve cope gitmisti. Neyse bitti dedim, baska malzemelere bulasmadan..
Dun Ege odasinda oynarken kosa kosa yanimiza geldi; 'anne anne' diye cigliklar atarak, bir baktik ki elinde minik bir bocek, hani un boceklerinden. Nereden bulduysa almis eline seviyor, 'anne bak, anne bak ' diye bagiriyor.





Hani cocukken ugur boceklerini elimize alir, sarki esliginde elimizde gezdirir, ucmasini dilerdik. O zamanlar aklima geldi, hemen bastim deklansore.. Ne mutlu oldum Ege'de hayvanlari sevecek diye.. Minik bir bocegi bile o kadar ozenle seviyordu ki.








3 yorum:

Adsız dedi ki...

canim benim ne dikkatli bakiyor kiyamam hanife ege senin gibi cok hayvan sever bir cocuk olucak cok optum boncugumu

Adsız dedi ki...

ay Hanifeee...fotograflar cok guzel cikmis, ellerine saglik
ben o bocegi de yerim ege'mi de yerim, masallah ona!
ben de kucukken bir kavanoz dolusu karinca beslemistim, o kavanoz sonra kirilmisti, annem de bana cok kizmisti :)

Hanife dedi ki...

Zeynzp ve Sermin,
Cok tesekkurler.
Kavanozda karinca fikri ne iyiymis, denemek lazim Ege icin, cildirir herhalde:))