Davulcu

Cuma, Nisan 14, 2006





Kalemler ve plastik bir kab. Evde davul calmak icin yeter de artar bile..

Ege'nin belki de en hareketli zamanlari, bahar havasi yaradi benim minik ogluma. Parkda attigimiz bir iki turdan sonra evde duramaz olduk, yani seferlerimiz basladi:))
Belki de en guzel haber artik bez kullanmamamiz. Gozumde o kadar buyutuyordum ki bu olayi, sonunda hallettik. Bu zamana kadar asla israr etmedim. Esimin ablasi 'onun zamanini kendi bilir asla israr etme' demisti ve ben de oyle yaptim. Dogrusunu yaptigimi anladim, cunku bu is icin anlatildigi kadar zorlanmadim, Ege'de stress yapmadi hic. Baski cogu zaman ters tepiyor, 3-4 gunde halledebilecegimiz bir sureci daha da uzatabiliyor. Ben cok kisiye sordum nasil yapmali, hangi yol daha iyi diye. Ama akilli oglum zaten bezi istemeyerek basladi bu ise. Ilk gunler hep takip ettim, cisi gelince bezi bagladim, ya da lazimligi gosterdim, ama o reddetti basta. Simdi artik cisi gelince soyluyor, hatta 2 gecedir altina bagladigim bez kuru cikiyor, sabah ilk is bezi atip cisini yapmak oluyor...
Boylece buyuk bir olayi da atlatmis olduk. Insallah Ege hayatindaki bircok seyi bunda oldugu gibi cok zorlanmadan cozebilir..


Ve karsinizda davulcu Ege.....







8 yorum:

Adsız dedi ki...

hanife davulcu ege cok hos olmus hayat bu belki cok iyi bir muzisyen olur insallah canim davulcum cis olayini astiniz cok guzel bir sekilde darsi bize diyelim

Hanife dedi ki...

Kimbilir Sermin, kismet..
Cis olayini hallettik cok sukur, sira sizde artik, ama Bac kisa zamanda soyleyecek bence:)

Adsız dedi ki...

MERHABA CANIM,
EGE GENE HARİKA GÖZÜKÜYOR NE ZEVK ALIYORDUR ÇIKAN SESTEN BİR DE SİZE SORMALI DİMİ:))))EĞLENCEYİ BULMUŞ KENDİNE YENİ YENİ ŞEYLER KEŞFEDİYOR TABİ.
VALLAHİ TUVALET OLAYINA ÇOK SEVİNDİM.ÖNCELİKLE EGECİK EPEYCE HAFİFLEMİŞTİR.OH BE DÜNYA VARMIŞ BİLE DEMİŞTİR ÇOCUKCAĞIZ:))))
BU ARADA İSTANBUL SİZİ BEKLİYOR GELİŞ TARİHİ BELLİ Mİ CANIM?
ÖPTÜM NİHAN

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Bu yaz Istanbul zor gibi, yani gelemiyoruz, seneye insallah.. Benim ne cok gelesim var ama bu yaz olamayacak:(

Adsız dedi ki...

İNANMIYORUM YA BENİM DÜĞÜNÜME GELMİYO MUSUN ŞİMDİ SENNNN :((((((
ŞAKA GİBİ ŞOK OLDUM YA ÖFFF
NEYSE SAĞLIK OLSUN AMA ÇOK ÜZÜLDÜM HAYATIM SENİN DE OLMANI ÇOK İSTERDİM ARTIK RESİMLERİ YOLLARIM SANA..BİZ Mİ CANADA'YA BALAYINA GELSEK NE :))))))))

Adsız dedi ki...

istanbula geldiginizde bir konser ayarlayalim Hanifecigim de Egemin guzel melodilerini herkes duysun :) davulunu severim ben onun :) optum canim ikinizi de :)

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Bu yaz cok zor, belki bir sans diyecegim ama zor, ben de cok uzuluyorum, elden ne gelir:(
Siz balayi icin buraya gelin gercekten, ne hos olur degil mi?? Kesinlikle dusunun bu konuyu..
Optum seni..

Zeynep'cigim,
Konser olayi nasil olur bimem, tam tam turu muzik ne kadar seyirci ceker, orasi Allah kerim:)
Biz de seni cok opuyoruz..

Adsız dedi ki...

CANIM YA AH NERDE... ORALAR KİM BİZ KİM ?PASAPORT BİLE YOK HALA YURT DIŞINA ÇIKMAK İÇİN EPEY UĞRAŞMAMIZ LAZIM.BAŞKA BAHARA İNŞALLAH AMA İNAN ÇOK İSTERDİM.
ALLAHTAN UMUT KESİLMEZ BENDE GENEDE AZ DA OLSA UMUT VAR GELİRSİNİZ İNŞALLAH GELEMESENİZDE CANINIZ SAĞ OLSUN SİZ İYİ OLUN YETER,GÖNÜLLER BİR NASILSA ....
ÇOK ÖPÜYORUM CANIM KENDİNİZE ÇOK İYİ BAKIN
NİHAN