Ilk Bisikletim

Salı, Nisan 25, 2006



Ege'min yeni bisikleti, aslinda ilk bisikleti demeli...
Pek heyecanlandi aldigimizda ama simdilerde pek binemiyor, buranin havalarindan dolayi. Yagmur mevsimi basladi, yakinda heryer yesile burunecek, civil civil ciceklenecek bahceler, sincaplar cirit atacak parklarda, onlar kacacak Ege kovalayacak, Ege'nin annesi de onun pesinde olacak tabii. Ama simdiki gunlerde evdeyiz..

Sizin oralara geldi mi bahar, gosterdi mi isikli gulen yuzunu?? Neler yapmaktasiniz, kitaplarinizi alip temiz havada uzun uzun dinlenip okuyor musunuz benim ozlemini cektigim gibi, ya da butun kis oturduk kitabimizi evde okuduk, simdi yurume zamani deyip yollara mi vuruyorsunuz kendinizi...

Bahari doya doya yasamanizi dilerim, isikli, gunesli, ilik bahar gunleri dilerim....

4 yorum:

Adsız dedi ki...

Merhaba Canım,
İlk bisikletiniz hayırlı olsun harika gözüküyor,çok ta güvenli gibi.Ama gene de dikkatli ol Egecim sen.
Bu arada bahar geldi gibi ama bazen çok sıcak oluyor bazende soğuk ne giyeceğimizi şaşırdığımız için hepimiz hastayız malesef.İki haftada bir nezleyim ben.Yani hiç geçmedi desem daha doğru.Anlayacağın bahar geldi ama sıcaklık çok dengesiz hayatım.Tabi buna da şükür güneş insanın içini ısıtmaya yetiyor.Size de bol güneşli günler gelir bir an önce inşallah.Kendinize iyi bakın.
Çok öpüyorum hepinizi.....
Nihan

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Cok gecmis olsun, biz de yen duzeldik daha, aman dikkat et kendine, en tehlikeli havalar simdi.
Biz de seni cok optuk canim..

Adsız dedi ki...

Merhaba Hanife,

Blogunu severek hergun takip ediyorum, ozelliklede tatli oglun Ege'nin resimlerine bayiliyorum. Benimde 3 yasimda Efe isminde bir oglum var, keske yakin olsaydik tanisir cocuklarimizda arkadas olurdu. Ege'nin yeni bisikleti cok guzel, iyi gunlerde nese ile binmesini diliyorum.. Sevgiyle kalin..

Hanife dedi ki...

Merhaba Feyza,
Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin. Nerede yasiyorsunuz, yakin olsak demissin, biz Montreal'deyiz. Efe'yi ve seni tanimak ben de isterdim. Temennilerin icin cok tesekkurler, yorumlarini her zaman beklerim..
Sevgiyle..