Bac ve Ege

Cumartesi, Nisan 29, 2006




Ne zamandir yayinlamak istedigim fotograflarla merhaba...
Bu guzellik, arkadasimin kizi Naz, hani Ege'nin yeni gozdesi, Bac'i iye bahsettigim hatun, benim de gelin adayim.. Ne seker birsey anlatamam, Ege iki gunde bir gormezse uyuyamiyor, Bac asagi bac yukari. Naz'da da durum ayni aslinda, camdan falan bakinca, sokaga cikip Ege gibi cocuklar gorunce basliyormus 'Ege, ege' diye soylenmeye.. Evet ilk soyledigi sozcuk Ege, o kadar net soyluyor ki bicirik ve daha 9 aylik..




Bu fotograflarda da ara sira, aslinda her zaman diyelim, Ege'nin kiskanclik krizlerinin sonuclarini goreceksiniz. Naz'a ait ne varsa illa denenecek, giyilecek, evirip cevirip kullanim imkanlari degerlendirilecek mesela... Sapka kucuk mu gelmis, olsun, emzik bebeklere gore degil ya sadece, ben de emerim, o emiyor yaa, hele o hirka pek bir guzel, giyemezsem catlarim... Soyle koltuguna da kuruldum mu is tamamdir.. Nasil olmusum ama, n'olur soyleyin, yakismamis mi..







11 yorum:

Adsız dedi ki...

hanife canim dunurum kizimin resimlerini kendi sitenize ekledigin icin sana cok tesekkur ederim.
Ben burda koptum gulmekten resimeleri cekilirken bakmistim ama burda buyuk karelerde harika olmus))) ege supersin sen canim benim egenin daha cok giyecegi seyler var naza ait bu resimlere bakarken acaba nazin bikini yada mayosu egede nasil durcak dedim denemekte fayda var en yakin zamanda bu mayo yada bikiniyi giydirmeli egem bu isi cok sever biliyorum hic ses etmez ve bekler giymek icin egem sen bin yasa yavrum yuzumuze guzel gulucukler verdin hayatin yuzundeki guzelik gibi olsun ya cok yakismis bu hirka emzik sapka muhtesemsin sen askimmmmm hanife vallaha hala guluyorum superrrrrrrrrrrrr

Adsız dedi ki...

Merhaba Hanife,

Ege'nin ve arkadasinin resmine bayildim, maasallah Ege bayagi hizli :-) .. Bu arada biz USA North Carolinada yasiyoruz, eger bu taraflara yolunuz duserse mutlaka bekleriz.. Sevgiler..
Feyza

Hanife dedi ki...

Sermin,
Ben de cok guldum otograflara, hele Naz harika cikmis.. Ege'nin belki de en komik pozlari. Biz de sizi cok cok opuyoruz..

Feyze,
Cok tesekkurler. Ben daha hic gelmedim Amerika'ya, belki birgun yolumuz duserse, neden olmasin. Biz de sizleri bekleriz buralara, hele yazin Montreal civil civil olur, tatil icin idealdir yanii..
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

AYYYYY SÜPER RESİMLER BAC HARİKA ÇOK TATLI BİR BEBEK ALLAH BAĞIŞLASIN....BİZİM YAKIŞIKLI ÖLDÜRDÜ GÜLMEKTEN BENİ ÇOK YAŞA EGE'M SEN EMİ...ALLAH NAZARDAN SAKLASIN BU ŞEKER ŞEYLERİ...
HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM KENDİNİZE İYİ BAKIN
NİHAN

Hanife dedi ki...

Canim Nihan,
Ne komik degil mi fotograflar.. Biz de cok gulduk, hala bakip bakip guluyorum..
Biz de seni cok opuyoruz..

Adsız dedi ki...

ayyyyyy :) egeme bakkkk :) elinde de menekse, melekler gibi olmus masallah onaaa :) cok guldum vallahi!!
demek gelin adayi ha! ee tabi ben koca bulup evlenicem de bi de cocuk yapicam, o zamana kadar kaparlar egemi, uhuuuuuu :)) hepsinin kaderi, kismeti acik olsun, hep guzelliklerle karsilassinlar insallah. opuyorum canim.

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim,
Sen yeter kibir tane kiz melek yap evlenip, biz degerlendirmeye aliriz memnuniyetle, seve seve..
Sagolasin canim guzel dileklerin icin...

Adsız dedi ki...

ah insallah Hanifecigim :)
elimi cabuk tutayim bari :) optum sizi.

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim,
Biz de seni opuyoruz canim.. Herseyin hayirlisini, iyisini diliyorum senin icin...

*Ra dedi ki...

Merhabalar.
Sabahın bu saatlerinde, işe yeni gelmişken, canım bir tanecik oğlumun hastalığına sıkkınken, nereden işe başlasam diye düşünürken, başlamamak için de oyalanıp nette gezerken Hanife hanımın Ege'si neler yapmış diye bakınırken yüzümde kocaman bir gülümseme. Allah iyiliğinizi versin. İçim kaynadı birden. Öpüyorum Egenin o tatlı yanaklarını. Resimler harika.

Hanife dedi ki...

Merhaba Titolo,
Sayfalarima hosgeldin, cok cok gecmis olsun minik oglusuna.
Cok tesekkurler..