En Son Haberler

Çarşamba, Nisan 05, 2006

Gecen hafta buraya pek birsey ekleyemedigim icin ufak hikayelerimizi simdi yazacagim. Ege'nin gunlugunu yazmaya oyle bir alistirmisimki kendimi, sanki birseyler eksik kaliyor fotograf ve yazi eklemeyince. Gecen gun soyle bir arsive baktim da ne cok seyler olmus, cogunu okurken hatirladim. Isin en guzel yani bu zaten, o anki hislerle yazdigim Ege'yle gecen hayatima ait kucuk notlar..

********************************************


Yukardaki fotograf hafta sonu gezimizde cekildi. Yasadigimiz eyaletin baskenti olan Québec sehrine gittik. Ege yurumekten cok yoruldu ve babasinin omuzunda ulasti Frontenac Satosuna. Hava ilik ve gunesliydi, ama oranin meshur ruzgari bizi biraz usuttu, gezi icin erken bir zamandi belki ama onca yorgunluga ragmen guzeldi. Cektigimiz fotograflari yakinda siteye eklemeye calisacagim.

Arkadasimin minik kizinin arabasini bile elinden aldik bazi zaman:) Havalarin duzelmesine aldanip Ege'nin berelerinin hepsini kaldirmisim, o gun cikarken aceleyle babaannesinin ordugu bebeklik sapkasini almistim yanima tedbir icin, iyiki almisim. O ruzgarda cok isime yaradi:)


Gezi sonrasi yorgunluk yuzunde nasil da belli olmus. Yolda uzun sure uyudu Ege'm. Evimize gelince sicak bir dus ve ardindan nennen- dodo (yani uyumaya gidiyoruz)...

Ege gecen gun beni evde bulmayinca babasina beni sordu;
'Baba, anne neydeeee?? '
Sabah uyaninca ayni soruyu da bana soruyor, cevabi alinca kafasini tamam seklinde sallayip 'dako-d'accord- anlasildi' diyor.
Dolabi acip 'cu iscem ' diyor. Yarisi fransizca yarisi turkce. Ben de cogu zaman her iki dilde de soluyoum, kulagi alissin diye. Bunlari yuvadan ogrendi zaten, ben uzuluyorum bazen, cocuk hangi dili konusacagini sasiriyor. Evde Turkce, TV de cogu kez fransizca bazen ingilizce. Son bir ayda yani evde kaldigindan beri Turkceyi biraz daha soktu gibi.. Buna seviniyorum, cunku anadilini iyi konusmasi cok daha onemli, burada yasayacaksak zaten o dilleri ogrenecek birsekilde. Ama agzindan yarim yamalak kelimeleri duymak cok hos. Hele anne deyisi, bir omre bedel.......

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yerim ben seni gozluklu yakisklim o hallerini beraber yasadigimiz icin canli hali cok baskaydi fotojenik oglum benim ne de guzel cikmis cok optum seni minik surat

Hanife dedi ki...

tesekkurler Sermin teyzesi..

Adsız dedi ki...

Hanifecigim, masallah vallahi bizimki buyudukce...ben onu minciklamak istiyorum..
anaciginin gunes gozlukleri de pek yakismis..
yerim ben onu.
optum ikinizi de..

Hanife dedi ki...

O gozlukler artik elinden alamiyorum, sahiplendi yani.. Ona bir gozluk almak sart oldu artik.
Biz de seni optuk kocaman...