Anneler Gununden

Cumartesi, Mayıs 27, 2006

Yayinlamam gereken o kadar cok fotograf var ki, hem de en onemlisi bunlar, nasil unutuldu bilmiyorum:(

Oglumun anneler gununde bana aldigi hediyeler.. Babasiyla disari parka gittiler, yani bana oyle soylediler. Sonra bir geldiler, kapinin onunde minik ellerin icinde papatyalar ve bir saksi minik guller.. Gozlerim doldu tabii.. Uzatiyor annneeee diyerek, sonra optu beni canim oglum..
Iyi ki varsin, iyi ki senin gibi muhtesem bir oglum var..






Alttaki fotografta hem papatyalarim, hem gulum.. Bir de kagitdan yaptigimiz cicek. Gecen gun katildigimiz festivalde yaptik bunu, yani ben yaptim Ege izledi, o tutkali tuttu, kagitlari uzatti. Cicek meydana gelince cok sevindi.. Simdi bu gulumun yaninda evimi susluyor..

5 yorum:

Adsız dedi ki...

masallah....
Egecigim, supersin! diyecek soz bulamiyorum..masallah sana.

Adsız dedi ki...

CANIM BENİM BÜYÜMÜŞTE ANNECİĞİNE ÇİÇEKLER ALMIŞ KIYAMAM SANA .ALLAH SİZLERİ HİÇ AYIRMASIN.BİRBİRİNİZE İYİ BAKIN.
NİHAN

Hanife dedi ki...

Benim oglum ne akilli degil mi ablalari. Allah sizlere de boyle evlatlar nasip etsin.

Adsız dedi ki...

amin.
masallah tekrar canım benim.

Adsız dedi ki...

Greets to the webmaster of this wonderful site. Keep working. Thank you.
»