En Buyuk Asci Bizim Asci

Çarşamba, Mayıs 03, 2006



Bizi yakindan taniyanlar bilir, esimin et sevdasi haftada en az 2-3 kez mangal yakmamiza sebep olur. Ege artik balkonda falan oynamaya basladi ara ara, mangali her gordugunde ve bir de karni acsa 'anne, bak mama' deyip duruyor. Cocuk hakli, orada piseni yiyoruz genelde.. Ben artik et yerine aliminyum folyolarda pisen sebzeli tarifler de uretmeye basladim, etden biktigim icin.

Ama bu kez et degil, balik pisiyor mangalimizda, ascibasimiz da Ege....
Buyrun.........

(fotograflar hava bulutlu oldugu icin biraz karanlik gibi, idare ediverin artik:)) )



12 yorum:

Adsız dedi ki...

ohhhhh afiyet şeker olsun hele egoşun elinden daha lezzetli olmuştur.tombik tatlı ellerine sağlık canım benim.....
nihan

Adsız dedi ki...

Slm hanifeciğim,coktandır sızlere bakamamıstım.Egem harıka gene ,aşçıda olmus kolay gelsın :) artık yoruluyorum falan deme bak cocuk managalı ogrenmıs yapıyor sızlerde afıyetle yersınız :) ıkınızıde cok opuyorum.

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Sagol ablasi, siz buraya gelin oglum size de yapsin mangal balik, et...

Sher,
Merhaba canim, artik asci oldu benim oglum, babasinin yolunda:)
Biz de sizi cok opuyoruz..

Adsız dedi ki...

canim benim yakisklim birde eline almis masayi keske gecen hafta egeye yaptirsaydik mangali hanife
ogul elinden mangal ne tatli gelmistir sana )) masallah oglusa

Hanife dedi ki...

Ege'nin elinden yemek tabii cok zevkli Sermin, bizim evin mangalcilari cogaldi, ne yapacagiz bilmem.

Mr_TD dedi ki...

Egecegim ,ellerine saglik cok güzel gözükyüorlar.keske annnelere söyleseydinden masanin araya bir yüksek sey koysalardi da sende o kdar zorlanmasa idin, dimi.Bilirim ,bilirim, hic anlamazlar minik insanlarin halinden :-)

vintage biscuit dedi ki...

nasılda yakışmış elineeeeeeeee:)

Hanife dedi ki...

Sorma T.D. Abi,
Bunlar beni hic anlamiyor, babam a dedim o kadar cekil ben bakarim, zorla izin verdi, annem o sirada fotografimi cekti, ama annem gelecek sefer kucuk iskemlemi koyacagini soyluyor, seni dinleycekmis..

EGE

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Damak Tadı dedi ki...

harikasınız....
www.damak-tad.blogspot.com/

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Damak tadi..