Anneler Gununuz Kutlu Olsun..

Pazar, Mayıs 14, 2006



Anneler gununuz kutlu olsun. Tum annelere evlatlariyla gecirecegi guzel ve saglikli yillar diliyorum.

Ben anne oldugum icin cok sansliyim ve anne olmak isteyen tum kadinlara Allah'in, dunyanin bu en guzel hediyesini vermesini diliyorum..

Ege'm burada daha 5 aylik.. Tosun gibiymis o zamanlar degil mi?? Bu meksika sapkasini gorunce hayretler icinde kalmis, uzun uzun bakmisti, kafasina gecirip hemen bir iki poz cekmistim.. En sevdigim pozlarindan biridir..

9 yorum:

Adsız dedi ki...

Hanifeciğim; ANNELE GÜNÜN KUTLU OLSUN,nice güzel günlere egenle beraber.Bütün annnelerınde anneler gunu kutlu olsun,senın guzel dıleklerın ıcınde tsk ler.ıkınızıde opuyorum.

Hanife dedi ki...

Canim senin de anneler gunun kutlu olsun, ben de sizleri opuyorum..
Selamlar

Adsız dedi ki...

Hanifecigim, ben de senin anneler gununu kutlarim, daha nice mutlu anneler gunlerine!

Hanife dedi ki...

Sagol Zeyneo'cigim..
Allah senin de gonlune gore versin ve anne ol insallah...

Mr_TD dedi ki...

cok iyi bir foto ya, su bebek yanaklari manyak seyler,benimde yigenim öyle manyak resimleri var, koyarim belki ,resmen avucuna alip yukari kaldir yanaklari durumlari.

sevgiler sayin Hanife Anne,
mr TD

Hanife dedi ki...

Merhaba TD
Cok tesekkurler, sen de koysana yegeninin fotografini, cocuklarin hepsi seker parcasi degil mi?? Ben de yanakcilardanim:))

azizenaz dedi ki...

oyyyyyyyyyyyyy oyyyyyyyyyyyyyyy tosunum benim ne tatliymis hanife ya sapkasida baska bir guzel rgrm seni cok optum hanife anneler gunun kutlu olsun

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...

Nice idea with this site its better than most of the rubbish I come across.
»