Askim Fistik Ezmesi

Çarşamba, Mayıs 17, 2006



Su siralar en buyuk favori kahvaltiligimiz fistik ezmesi, himmm deyip deyip yiyoruz, ben de pek seviyorum, laf aramizda uzerine biraz bal ya da nutella ile daha dayanilmaz oluyor. Ama kalori hesabini unutmayin tabii, benden soylemesi..




Oglen uykusundan sonra, minik bir ekmegin ustunde fistik ezmesi, ohh daha ne olsun!! Yaninda biraz da sut..



Bakalim etiketin diger tarafinda ne yaziyormus? Ayciklarda ne seker seyler..
Sizler de seviyor musunuz benim gibi fistik ezmesini? Annem cocuklar icin cok saglikli oldugunu soyluyor, E vitamini acisindan cok zenginmis mesela, doymamis yag iceriyormus bir de ( ne demekse:)) )....

9 yorum:

Adsız dedi ki...

egecim yahu, bu hayatimda gordugum en buyuk fistik ezmesi kutusu :) afiyet bal seker olsun, ayiciklar da dedigin gibi pek seker, canim istedi simdi...en dayanamadigim seylerden biri zira..bir de sokella..of of...optum anneciginle seni.

Adsız dedi ki...

Maasallah sana Egecik, afiyet olsun, benim oglum Efede bayiliyor fistik ezmesine, kutuyu eline alip mommy kasik ver diyor ve basliyor kasiklamaya :-) .. Seni optum tatli Egecik..

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim,
2 LT bu fistik ezmesi biliyor musun?? Ne kadar cok degil mi? Ben de nasilsa seviyor diye en buyugunden almistim:) Kurabiye falan da yapiyorum ya arada.. Ben de seviyorum, sokellayi, bunu, ahh ahh kilolari dusunen yok tabi:))

Feyza'cigim,
Ege'de gorunce kutusunu hemen ister, uykudan sonra falan veriyorum arada. Simdi kahvalti icin yumurta yaptim, yarisini ancak yedi, fistaik ezmesinin hatirna..
Sizleri kocaman opuyoruz...

Adsız dedi ki...

2 lt mi, aman allahim, icine gir yuz adeta....bu gece mahvoldum ben, kesin yiyecegim, dayanamiyorum :) afiyet olsun Hanifecigim hepimize, sefamiz olsun, yiyelim, biz her halimizle guzeliz :)

azizenaz dedi ki...

kiyamam sana nasilda boynunu bukmus canim benim

Hanife dedi ki...

Yaa Zeynep'cigim,
Ye ye bitmez. Ege pek mesut o yuzden. Hem daha yeni acilmisti o gun, elini daldirip daldirip goturdu bir guzel.. Uzerine sokellali benim favorim, ama ben onu ogretmedim daha Ege'ye, aman diyim yoksa baska birsey yemez:) Ben de takmiyorum artik kilolari, gobekleri falan, daha guzeliz boyle hem de mutluyuz degil mi ama???

Hanife dedi ki...

Naz'imiz da yiyeyeck annesi bunlarda, hatta simdi bile dene belki sever:)
O boyun bukmesi degil, etiketin yazilarini okuyor guya, ben okuyorum yaa neler varmis icinde falan diye, hastalik bende:)

Adsız dedi ki...

Really amazing! Useful information. All the best.
»

Adsız dedi ki...

Hmm I love the idea behind this website, very unique.
»