Yeni Nesil Erol Tas

Pazar, Mayıs 07, 2006

Buralara bahar geldi gibi. Gibi diyorum cunku bir naz ki, anlatamam. Sabah kalkiyorsunuz, gunes piril piril, ohh diyorum ne guzel bugun uzun uzun yuruyus yapabiliriz oglumla, parklarda vakit gecirebiliriz istedigimiz kadar, ama gel gor ki hava esiyor, hem de nasil esmek, usutuyor yanii..
Gecen pazar baktik hava guzel, 22C diyor meteroloji, dogru ama o meshur ruzgar yok mu, usuttu yine. Eee geldik bir kere piknik yerine, donulmez tabii, mangallar, etler, baliklar, cocuk arabalari.. Tipik 'yurdumun insani yanii'. Millet takmis patenleri, almis bisikletlerini spor yapiyorlar, biz se yayildik bir guzel dort kadar agacin golgesine, ohhh, mangallar yanar bir yandan, cocuklar ciglik cigliga, beyler mangal basinda, hanimlar salata yapar, gelen gecenler, 'bunlar ne ki acep' ifadeleriyle bakar, bakar.... Anlamadigim sudur aslinda, yemek sitemde cok kere bahsetmisimdir, mangal bizim evde cok yanar, yani piknikte de dumani tutturmenin ne geregi vardir, ama esim seviyor en basta ne yapabilirim.. Neyse, Ege'de babasinin yolunda, eti seviyor, ozellikle tavugu. Fotograflar ne kadar sevdigini anlatir sanirim, aslinda niyetde eline bir kuzu budu vermek vardi ama ne yapalim simdikiler ellerinde tavuk budu kemiriyor gordugunuz gibi..






Hatta bir de selam veriyor uzatip elindekini...

5 yorum:

Adsız dedi ki...

afiyet olsun egecim.ne kadar uzun zaman oldu piknik yapmayalı çok imrendim size bu yüzden .valla mangal kokusunu burnumda hissettim.benim için de yiyin olur mu?hepinizi çok öpüyorum
nihan

Hanife dedi ki...

Sermin ve Nihan'cigim,
Bizlerde sizi opuyoruz. Nihan insallah beraber gideriz piknige, ne egleniriz degil mi??
Optuk sizleri...

Adsız dedi ki...

inşallah canım benim bizden ümit yok ta siz gelirsiniz inşallah .vallahi ne iyi olur:)
nihan

Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.
Adsız dedi ki...
Bu yorum bir blog yöneticisi tarafından silindi.