Ege Hamur Oynuyor!

Çarşamba, Temmuz 05, 2006



Uzun suredir sayfaya pek birsey ekleyemiyorum. Biraz yogunluk, biraz canimin istememesi, sicakllar falan derken vakit geciyor.. Ege dun itibariyle yeni yuvasina basladi. Simdilik cok iyi gidiyoruz. Ama ay ortasinda ogretmen tatile cikacagi icin yeniden evde olacagiz 1 ay sureyle. Yani yaz gunlerini birlikte geirecegiz her ne kadar okula baslamis olsak da.







Hamur su siralar en cok sevdigi oyunlardan biri. Evde hazirladigim hamuru aciyor, kesiyor, balik sekilleri veriyor, yildizlar yapiyor. En sevdigi Nemo yapmak yani balik kalbini kullanmak. Sekli rengi ne olursa olsun yuzen hersey Nemo Ege icin:))
Aski o kadar buyuk ki cantasinda bile Nemo'nun resmi var..




13 yorum:

Adsız dedi ki...

Hanife merhaba,
Ege'nin yasinda bir kizim var benim de. Adi:Melisa. Senin sayfandan takip ettigim kadariyla gelisimleri cok yakinlik gosteriyor. Melissa da bayiliyor hamurla oynamaya :) Hatta aldigimiz bir kutu kullana kullana kurudu yenisini almayi planliyordum ki senin hamuru evde yaptigini okudum. Tarifini paylasir misin?
Ege'ye de Melisa'dan selamlar :)
Aysel

Hanife dedi ki...

Merhaba Aysel,
Ben tarifi Burcu'dan almistim. Gelincikler'in Burcusundan. Hemen sana da vereyim, 2 su bardagi un, yarim su bardagi tuzve bir miktar su ile sertce bir hamur yoguracagiz. Tuzu suda biraz eritip yapmak daha iyi fikir, yoksa hamurdan dokuluyor. Istedigin renklerde boya katip hamuru yoguracaksin. Kapali olarak ve buzdolabinda uzun sure dayaniyor, yeter ki disarda unutma..
Bizden de kucuk Melisa'ya sevgiler...

Adsız dedi ki...

Hanife, tarifin icin cok tesekkurler. Yalniz boya konusunda takildim. Gida boyasi mi olmali?
Selamlar,
Aysel

Hanife dedi ki...

Evet gida boyasi kullandim Aysel..Yazmayi unutmusum kusura bakma:)
sevgiyle..

Hanife dedi ki...

Didem'cigim,
Adresini vermiyor blogger. Seni ekleyecektim listeme ama bulamiyorum seni:)
Tesekkurler guzel ablamiz:)

Adsız dedi ki...

slm hanıfecıgım,uzun aradan sonra bende ancak buraya bakabıldım.egemı cok ozlemısım,ne yakısmıs oyle canta sırtına canım benım.hanıfecıgım ege baya buyumus delıkanlı olmus ya :) yuvaya baslamısı guzel olmus aradakı tatıl bence daha ıyı sızde beraber tatıl yaparsınız.ıkınızıde cok opuyorum sana maıl attın okursun bye

Papatya dedi ki...

Hanifecim Merhaba,
Benim kızım Maya da hamur oynamayı çok seviyor ama dışardan aldığımız o hamurları minik parmaklarından, tırnaklarının arasından temizlemek hiç de kolay olmuyor. Baktım Ege'nin de en sevdiği oyunmuş :) Evde hazırladığım hamurla oynuyor diyorsun, nasıl bir hamur tutuyorsun? Her seferinde yeni mi yapıyorsun? Yoksa nasıl dayanıyor ki? Yemekler bitti şimdi de oyun hamurunun tarifini verirsen çok memnun olurum :)
Sana ve Sevgili Ege'ye sevgiler...

Hanife dedi ki...

Merhaba Sher,
Inan bizde sizleri cok ozledik. Ege her gecen gun buyuyor ablasi. Artik okula da basladik yeniden, cok mutlu, bildigin gibi degil.. Cantamis nereye gitsek eslik ediyor bize, pek fiyakali oluyoruz onunla:))
Opuyoruz sizleri..

Hanife dedi ki...

Merhaba Papatya,
Ben de hazir alinan hamurlari hic begenmiyorum, kokusu ellere yapismasi inan buyuk dert. Sagolsun Gelincikler'in Burcu'su uzun zaman once bir yazisinda bahsetmisti bu hamurdan ben de not etmistim. Sana da tarifi vereyim.. 2 su bardagi un, yarim su bardagi tuz ve bir miktar su ile sertce bir hamur yoguracagiz. Tuzu suda biraz eritip yapmak daha iyi fikir, yoksa hamurdan dokuluyor. Istedigin renklerde boya katip hamuru yoguracaksin. Kapali olarak ve buzdolabinda uzun sure dayaniyor, yeter ki disarda unutma..Ben hazir gida boyasi kullaniyorum. Her seferinde yapmiyorum, kullanim suresine gore dayaniyor, yeterki buzdoabinda ve kapali birseyde muhafaza et..
Sevgiler, guzel Maya'ya opucukler..

Papatya dedi ki...

Tarif için teşekkürler Hanife,
deneyeceğim...

Hanife dedi ki...

Rica ederim Papatya,
Kolay gelsin:)

Adsız dedi ki...

TAM OKULLU OLMUŞ BİZİM EGECİK SIRTINDA ÇANTAYI GÖRÜNCE HELE:) HAMUR HER ÇOCUĞUN ÇOK SEVDİĞİ BİR OYUN BENDE BURAK'IN YEĞENLERİNE HAZIR OYUN HAMURLARINDAN ALDIM 1-2 KERE PLAY-DOH VAR BURDA İYİ DİYORLAR AMA TABİKİ KİMYASAL.YENİ YUVANIZ HAYIRLI OLSUN EFENDİM.HEPİNİZE İSTANBUL'DAN KUCAK DOLUSU SEVGİLER
NİHAN

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Cok tesekkur ederim canim..,
Size de Montreal'den kocaman opucukler, sevgiler.......