Kitaplarimiz

Salı, Temmuz 18, 2006

Dosyada bekleyen fotograflar o kadar cok birikti ki. Gecen hafta sonu Cuma sabahindan baslayan surpriz bir tatile ciktik, Toronto'ya gittik. Muhtesem ve cok sicak 3 gun sonunda evimizdeyiz. Kitaplarla ilgili yazimi gecen hafta bir bosluk bulup yazamadim bile.
Fotograflar icinde olmasa da Toronto'da Esra teyze ve Alperen kardesten iki kitap daha hediye geldi ogluma. Nasil bir mutluluk gormelisiniz:))
Cok tesekkurler Esra'cigim ve yakisikli, Alperen'im..

Ve iste fotograflarimiz;



Ege'nin su gunlerdeki favorilerinden biri kitaplari:) Beni en cok sevindiren seyler yani. Cocuklarin kitap okuma aliskanligini cocukluktan kazanmalari cok onemli.
Ben de, daha okula bile gitmeden, annemin surekli kitap okudugunu hatirlarim, okula baslayinca onun gibi oturup karistirirdim sayfalari, okuyabildigim kadariyla. Okula baslayinca sinif kitapligindaki kitaplari yari yil bitmeden okudugumu hatirlarim. Her ne kadar bu is simdilerde benim icin luks olsa da..
Ege, daha cok resimlerle ilgileniyor, onlari tasvir etmeye calisiyor. Hayal gucunu kullaniyor.


Kitaplarin yani sira Monster ve Nemo filmlerini unutmamak gerek. Monster'i gunde 1-2 kere izliyoruz:) ben dahil yani..
Gecenlerde bir arkadasima Monster'i anlatmaya calisiyordu, yarim yamalak, anlasilamayan kelimeler ve agizdan cikan aslan gibi kukreme sesleri esliginde, guzel bir tiyatro sergiledi benim oglum. Ama izleyenlere ben daha sonra izah etmek zorunda kaldim, o baska:))

2 yorum:

azizenaz dedi ki...

HANIFECIGIM MERHABA OGLUSUMUN RESIMLERINE BAKTIM HEPSI BIR BIRINDEN GUZEL HELE TATIL RESIMLERINIZE BAYILDIM CANIM SIZI COK OZLEDIM GELINCE EGLENCELI BIR KIS BIZI BEKLIYOR GALIBA NAZ VE EGE ILE HANIFE CANIM BANA BONCUK YAPIMI ICIN ISTEDIGIN MALZEMELERINI MAIL ATARSAN ISIMLERI ILE SEVINIRIM ONLARI ALMAK ISTIYORUM CTESI GUNU SENI EGEMI VE CENGIZI COK OPTU
COK OZLEDIK SIZI COKKKK

Hanife dedi ki...

Sermunnnnnnnnnnnnnnnn,
Ben de cok ozledim inan. Dondunuz mu Istanbul'a? gecen gun aradim sizi telefonda gorunen numaradan, sonra anladim ki telefon kulubesi:(
benim icin birsey alma canim, bosver.. ben fimo yapiyorum si siralar. sen kafana gore kendin icin al, ama bilen biryle git, ya da sorarak al malzemeleri..
Cok optum sizi...
selamlar..