Son Maceralarimiz

Pazar, Temmuz 30, 2006



Fotograflarda gordugunuz deniz topu ve simit alindigi gunun aksami patlatildilar. Nasil mi? Ege'm uzerine resim cizerken ucu en ince kalemi sectigi icin, muhtelif yerlerinden delinmisti biz farkettigimizde.
Olsun, benim oglum yari sisik durumdayken de oynar toplariyla:)
Neyse ki ertesi gunu yuvada dogumgunu olan bir cocuk arkadaslari icin hediye getirmis. Ege'ye gelense yeni bir deniz topuydu. Hem bizim aldigimizdan daha guzel.. Favori oyuncaklarimiz toplar su siralar, evde her boyda hemen hemen 7-8 adet top(balon) bulunmakta. Simdi bu yaziyi yazarken 'top' kelimesini her defasinda balon olarak yaziyorum ve ardindan siliyorum cunku Ege once mayon(ballon) diyor onlara, ardindan da top.

"Anne bak, mayon, top"
Iki dil ogrenmenin zorlugu:)



Son gunlerde yaptiklarindan bahsedeyim biraz. Mesela az once beni cok guldurdu.

- Arkadasimin kizi Eda, 18 yasinda cok guzel bir genc kiz. Ege onu cok seviyor. Tv de bir dizi reklaminda oynayan kiz hakikaten Eda'ya cok benziyordu, bizimki kahvalti masasinda 'Edaaa' diye bagirinca farkettim ben de. Dun de evlerinin onunden gecerken ayni nidalar...
- Cikolata reklami bitti diye dun Tv ye bir tokat atti ki sormayin. Ben gulmemek icin zor tuttum kendimi, cunku gulunce kiziyor. Zaten Twix reklami bitmis, cocuk sinirli..
- Iki gundur bilgisayarda solitaire oynuyoruz, yani o eliyle mouse i tutuyor ve benim direktiflerimle hareket ettiriyor, kagitlari tasima isini hemen hemen ogrendi, ama neyi nereye koyacagini bilemiyor. Onu da ogrendi mi tamam demektir. Las vegas bir iki:))



'Arada boyle mahsun mahsun bakarim..'


'Iste kalemimle uzerine resim cizmek istedigim topum.'



'Annemde beni gidiklamayi ne cok seviyormus, oyle diyor babama, kahkalarima bayiliyormus!!'

1 yorum:

Adsız dedi ki...

canım hanıfem kısa yazıyorum ınternet cafedeyımn yarın ahmet gelıyor aksam 3-4 gıbı orda olur evde olursan sevınırım anahtarı sendne alması ıcın senı cok optum canım benım byeeeeeeeeeeee
sermın