Nostalji

Cumartesi, Temmuz 22, 2006



Bakin neler buldum yine eski dosyalardan. Aslinda amacim yayinlanmamis bazi fotograflari mail adresime yuklemekti. Cunku makina her an cokebilir. 1 saat kadar once sadece internette gezerken her ne olduysa oldu ve bilgisayar 41 adet trojen buldu:( Bilgisayarla ilgili, sadece onune oturup keyif isini anladigimdan hic bir sey yapamiyorum. Neyseki bulunan virusler dezenfekte edildi.
Hic degilse fotograflari kurtarabilirim umidiyle gectim makina basina. Su an cok bir sorun yok gibi. Bu fotograflari yukleyeyim dedim. Esim de burada olmadigi icin soracak kimse yok.. Sehis disinda oldugundan, bilgisayar cokerse o gelene kadar beklemek zorundayim:(

Sizleri Ege'min eski fotograflariyla basbasa birakabilirim uzun bir sure....
Gorusmek uzere..



8 yorum:

Adsız dedi ki...

uzakta olunca daha bir anlam kazaniyor fotograflar. Toronto dan gozumde tutuyor canim oglum ikinizide operim
not:torrent degil trojan olacakti hanife.

Hanife dedi ki...

Ben uzuntuden ne yazidigimi bile bilemedim Cengiz. hemen duzeltiyorum:))
Biz de seni cok ozledik:)
Ege her dakika baba diye sayikliyor..

azizenaz dedi ki...

HANIFE CANIM ALLAH KAVUSTURSUN CENGIZ TORONTAYA GITMIS YANLIZ OLMAK GERCEKTEN ZOR INSALLAH CABUK GELIR SENI VE EGEMI COK OPTUM CENGOYA COK SELAM EMINIM BU MESAJI CENGO OKUR ABIS COK OZLEDIM SENI BIZIM ICINDE TORONTOYU COK GEZ
AHMET GELINCE SIZE EMANET SEVGILER

azizenaz dedi ki...

CANIM EGEM NE TATLI BIR ERKEKSIN SEN YA YAVRUM BENIM COK TATLI CIKMIS HASTAYIM BEN BU OGLUSUN GOZLERINE EGEYI KOCAMAN OPTUK
HANIFE NAZ IYICE YURUME ISINI ILERLETTI KONUSMALAR BASLADI ACAYIP YARAMAZ VE KARISTIRMACI OLDU EGESINI HIC UNUTMADI HALA YOLDA GORDUGU COCUKLARA EGE DIYE NSESLENIYOR SIZI COK SEVIYORUZ COK OZLEDIK SEVGILER

Hanife dedi ki...

Sermin'cigim sagolasin.. # gundur yanliziz, cok zormus gercekten.. Ne yapalim artik, insallah kisa zamanda gelir. Mesajini eminim okur Cengiz de..
Biz de sizleri cok ozledik, Ege de hala Naz'i sayikliyor. Bazen kendi bebeklik fotogrfarlarini gorup Baco diyor:) Keske hemen gelseniz.. Ama sen tatilin keyfini guzel guzel cikar oldu mu?? Ne yaptin kolye islerini, aldin mi birseyler?
Optum sizi..

Adsız dedi ki...

MERHABA CANIM;YOĞUNLUKTAN SİTEYE BİLE ARADABİR GİREBİLİYORUM.AZ KALDI BİLİYORSUN DAVETİYEMİ MAİL ATICAM SANA.
AY CANIM BENİM YA EGEMİN TÜM FOTOĞRAFLARI HARİKA HELE BEBEKLİKLER ALLAHIM NAZARDAN SAKLASIN.EEEE ALLAH KAVUŞTURSUN HAYATIM YA İNŞALLAH HASRETİNİZ KISA SÜREDE BİTER.
HEPİNİZİ ÇOK ÖPÜYORUM ALLAHA EMANET OLUN.
NİHAN

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Dort gozle bekliyorum davetiyeyi. Keske gelebilmek nasip olsa, ama ne yapalim..
Biz de seni cok opuyoruz.. Selamlar damada ve sizinkilere..

Adsız dedi ki...

merhaba sermincigim mesajini okudum
umarim sizde buraya yerlesirsiniz. bu arada ali agbiler ziyaretime geldiler sizleri cok ama en cokda bac i ozledim.
opuyorum kendinize iyi bakin.