Uykuda

Pazartesi, Temmuz 10, 2006

Ege'm ogle uykusunda:)




6 yorum:

Adsız dedi ki...

İYİ UYKULAR PAŞAM.OH NE TATLI UYUYOR CANIM BENİM UYKUDAN UYANINCA SICACIK OLUR YA ÇOCUKLAR TAM ÖPMELİK VALLAHİ. ANNESİ EGEM UYANINCA ÖP BENİM İÇİN :))))
NİHAN

Hanife dedi ki...

Aynen katiliyorum Nihan'cigim,
En tatli zamanlari uykudan sonra, op op doyamiyorum:))
Senin icin zevkle operim canim benim:)

vintage biscuit dedi ki...

:)))) cok tatlii o annesiiiiiiiiii

Adsız dedi ki...

slm hanifecığım,buradan ıyı ve guzel haberlerınızı alıyoruz.canım benım ıkınızıde cok ozledık,uykuda cok tatlı cıkmıs oğlusum aman nazar degmesın masallahhhhhhh ıkınızıde opuyorum.

Hanife dedi ki...

Cok tesekkurler V.B.

Hanife dedi ki...

Merhaba Sher,
Cok sagol canim. Son 4 gundur evde degildik, Toronto'ya gittik, hafta sonu icin. Sana en kisa zamanda yazacagim:)
Gorusmek uzere..
Optum