Iste O An!!!

Salı, Eylül 05, 2006

Su birkac gun Ege'nin makinada kalan, eski evimizde cektigimiz goruntuleri paylasacagim sizlerle.
Burada makinayi elime cok alamiyorum, ya kafam baska yerlerde, ya da aklima geldiginde cekilecek pek birsey olmuyor ortada:)
Ama Ege'nin arka bahcede yasayan guzeller guzeli kediye laf anlatirken ki halini yakalamam gerek mutlaka, gorulmeye deger gercekten. Kediyi bir bos biraksa zavalli hayvan verdigim yemegini gonul rahatligiyla yiyecek. Ama karisinda, ne yapacagi hic belli olmayan, onu adam yeine koyup seyrettigi filmi anlatan (ki film, Monster, onlarin taklidini yapiyor, harrr hurrr diye haykiriyor habire) aslan bozmasi bir cocuk goren kedicik her ana kacmaya hazir sekilde, yese mi, dursa mi karar veremiyor. Benim ikna calismalarim, 'bakk o mamasini ham yapsin, yaziiikk acikmis kedicik' diyorum, bu kez karsiligi ' kedi, mama ok' oluyor. Neyse benim fotograf cekmeme gerek kalmadi sanirim bu aciklayici anlatimdan sonra:)

Siz, en basta bahsettigim gibi eskilerle idare ede durun, fotografciniz yenilerle pek yakinda gelecek insallah....




Yukarida gordugunuz fotograf bir sucustu yakalanma anina ait. Ege'nin, tarafindan ellenilmesi, incelenmesi pek tercih edilmeyen malzemelerin oldugu dolabi, altina sandalye cekerek acma girisimi ve altta, bu girisimin sonucu, sucustu yakalanmanin ve kisa bir zafer aninin kaniti. Simdi bu zamana kadar nasil oldu acamadi diye dusunebilirsiniz tabii, cunku girisimcinin (gonlum sanik demeye elvermiyor) annesi oradan sarj aletini aldiktan sonra kilidini takmayi unuttu da ondan..


Ustte adi gecen guzel sey:)) Artik eve gelisimi, yemek yapisimi bekleyen ve tabaginin basini bekleyen bir kedim var. Ama simdilik yan komsunun bahcesinde ya da orada bir yerde yasiyor ve yavrulari var. lk baslarda cok hircindi, dogal olarak. Ama bugun yemegini yerken basini oksamama izin verdi.

5 yorum:

Adsız dedi ki...

MERHABA CANIM;
BİZİM MUZUR İŞ BAŞINDA DEMEK NASILDA MASUM BAKIYOR BİLİYOR YASAK YERİ KARIŞTIRDIĞINI TABİ...ÇOK ALEM ÇOCUK BU EGECİK.YENİ KEDİCİĞİNİZ HAYIRLI OLSUN.SEN BU İŞE BAYILMIŞSINDIR EMİNİM.EGEYİ DE ALIŞTIRIP EVE ALIRMIŞSIN BİR DE...İNAN HİÇ ŞAŞIRMAM.
KENDİNİZE İYİ BAKIN.
NİHAN

Adsız dedi ki...

aaaayyyyyyyy yerim yerimmmm :)
masallah egeme yaa..nası buyudu annesi bak...

kedi de pek seker, nasıl poz vermis sana :) hurreme benziyo hihihih :)

hepinizi optum!

Hanife dedi ki...

Nihan'cigim,
Eve alamam kediyi, hem yavrusu var, hem de Ege hic nefes aldirmaz, ben de iki canavarla ugrasamam. Hayvan dernegini aramis komsu, onlar da yakalayin gelip alalim demis, bana dustu is, ben bir yakalasam hemn arayacagim, yoksa kisa kalamazlar..

Zeynep'cigim,
Bu fotograf neredeyse 1 ay once cekildi, yani Ege daha cok buyudu ablasi:)
Hurrem'cim ne kadar guzel bir kiz, ama bizimki de guzel degil mi?? Masum masum bakislari var, bayiliyorum onlara:)

Dilek'ce dedi ki...

Hanife eve kedi almayi düsünüyor musun? Hic tecrüben var mi? Benim de komsumun minikleri var yakinda sütten kesilecek. IFE durmadan kedi istiyor. Babasi da istiyor ben hem korkagim hem ev icinde hic hayvanla yasamamisim bakabilir miyim hic bilmiyorum? Benim hareketleri hizli ve cok kuvvetli oglumu dizginleyecekmis gibi bir his doguyor onlari beraber görünce. Yavas yavas yumusacik oksuyor. Cok itina ile yaklasiyor falan...fakat ben balik neyse de kedi köpek bakabilirmisim gibi gelmiyor:(
Kediyi ve yazini görünce yarama parmak basilmis gibi oldum.

Hanife dedi ki...

Dilek'cigim,
Ben yillar once ve Kanada'ya ilk geldigimde besledim kedi. Bakimi cok zor olmaz kedinin, kaka ve cis ihtiyaci icin disari cikartma zorunlulugu yoktur mesela.
Ikinci kedimi Ege neredeyse 1 yasinda birine verdim, yeni tasindigim evde kedi yasakti ve Egehic rahat vermiyordu hayvana. Ama evde evcil hayvanin varligi bir bakima cocuk icin iyi, hem ona arkadas oluyor hem de bagisiklik sistemi falan icin iyi, Tabii kedinin asilari falan yaptirilmissa. Cok titiz bir insansan biraz zor olabilir, zira kil sorunu oldukca fazla. Kasinmalari sonucu her yere dokuluyor, oturduklari yere yapisiyor falan. Ben cok severim kedileri, hala icim gider ama kucucuk evde bir de onunla basedemem su anda. Bu guzel kediyi alamam bu yuzden.. Sende iyi dusun derim, bir kez aldin mi ayrilmasi cok guc olur, hem sizin acinizdan hem de yavru kedi acisindan..