Kazan

Cuma, Eylül 01, 2006

Tam 1 aydir Ege'nin sayfasina birsey eklememisim. Tasinma telasi, yiginla is, adres degisiklikleri derken o kadar zaman gecmis demek ki:)
Simdi Toronto'da yeni evimizdeyiz. Duzenimizi kurduk gibi. Evimiz bir oda daha kucuk. Baslangic icin boyle bir tercih yapmak zorunda kaldik, buradaki kiralar cok daha fazla Montreal'e gore. Bir oda fazlasi icin ayni bedeli aliyorlar mesela Montreal'de. Burasi ayni Istanbul gibi, is yogunlugu, kalabaligi, trafigi daha yogun.
Umarim buradaki yasantimiz guzellikler getirir bize.. Bu guzellikleri de paylasabilirim sizlerle...



Ne zamandir dosyada bekleyen bu iki fotografi unutmusum nedense:)
Hemen yayinlayayim dedim, eski evimizden, Montreal'den hatira. Belki 2-3 ay kadar once cekilmis bir fotograf..

Bebekken de boyle cekilmis bir fotografi var oglumun, koca bir kovanin icine koymustuk, kel kafasiyle cok komik olmustu. Scanner'i kurdugum zaman o fotografida bulur ve yayinlarim belki, nostaljilerimiz olarak.

8 yorum:

*Ra dedi ki...

Merhabalar güzeller güzeli Egenin annesi. Yeni eviniz hayırlı olsun. Egenin her zamanki gibi tüm tatlılığı üzerinde.
Yeni evinizde güzel günler diliyorum sizlere.
Sevgiler.

Hanife dedi ki...

Cok tesekkurler Rabia. Utku'da ne kadar buyumus, masallah.

Adsız dedi ki...

ah canlarımmm :) gule gule oturun yeni evinizde. hersey gonlunuzce olsun insallah!

Adsız dedi ki...

güle güle oturun inşallah yeni eviniz size sağlık,mutluluk,bol kazançlı günler getirsin.
Egemmmmmmm kazana pek yakışmışsın :))))))))))
nihan

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim, Nihan'cigim...
Cok tesekkurler. Opuyoruz sizi:))

Adsız dedi ki...

HANİFFFFF SANA UZUNCA MAİL ATTIM GELMİŞTİR UMARIM CEVAP BEKLİYORUM HAYATIM.TÜM MERAK ETTİKLERİNİ YAZDIM ÖPTÜM SENİ
NİHAN

Dilek'ce dedi ki...

Sevgili Hanife boxunu benim yorumalrimla doldurdum;)
Tasinmanizi ve getirdigi "sikintiyi" okuyunca icinde bulundugum durum beliriverdi. Bizde yazin dünyanin yasanilabilir(yasam kalitesi bakimindan) en iyi sehri secilen Zürich'e tasinacagiz. Bu yasanilabilir en iyi yer secilen sehir ayni zamanda dünyanin en pahali 4. sehri olunca ev bulma problemimiz cikti. m² biz de azaltmak zorundayiz. Bu bizi zorlayacak:( Bu listelerde Toronto'da yukarilardaydi galiba;)

Hanife dedi ki...

Dilek'cigim
Sizede kolay gelsin diyorum. Benim evim de cok ufak, cok zor sigdik, ama ev sahibinin garajina koydum ona esyayi. Kiralar cok pahali burada, Montreal'de ki evim daha buyuktu ama ayni fiyati odeyecegim burada. Belki tasinmayi bile dusunuyoruz yeniden, cok nai kararla biraz acele ettik ve simdi zor oldugunu gorduk, bakalim hayirlisi artik..
Sana yeniden kolayliklar diliyorum..