Tum Fotograflar

Cumartesi, Eylül 09, 2006

Birikmis tum fotograflar..



Cikolatali puding sonrasi agzimizin ve ellerimizin durumu gozler onunde. 'Pudingi ama cikolatalisini cok seviyorum, cikolatali herseyi cok seviyorum!!! '



Ege'nin kusbakisi hali:) Ben fotograf cekerken yapmadigi haylazlik kalmiyor, bana sarilmis ve kafasini havaya dikmis, ben de hic kacirir miyim bu pozu??

Ege'mle ilk kurabiye maceramiz, Nemo'lar (balik seklindeki hersey Nemo bizim icin), ordekler, ayiciklar... Cok zevk aldi eEe bu isten. Yemesi kadar zevk aldi diyebilirim:)

Biberonumuz hala devam etmekte. Ne yaptiysam biraktiramadim. Biberonla sut icmeden asla uyumuyor. Son devam ettigimiz yuvanin ogretmeni bunun cok onemli olmadigini soylemisti. Nasilsa zamani gelince birakacak, bosver demisti. Bilemiyorum, zaten yapacak birsey yok. Cok israrci. Uyku zamani mutlaka biberon ister, normal zamanlarda bardak ya da agzi kapali suluklar kullaniyor ama biberon tek aski..

Iste tam uykuya dalma halim..

Bu guzel sey Ege havuzda oynarken geldi karsima. Montreal'de Ege'nin son havuz macerasindan bir goruntu. O kadar sicak bir gundu ki, hayvancik gelip su icti uzun uzun.

Yukardaki sincap suyunu icerken benim oglum fiskiran sularin arasindan ciglik cigliga gecmekle mesguldu. Ilk havuza geldigimiz zamanlar bunlarin yanindan gecemezdi bile, urkerdi, son zamanlarda, diger cocuklardan gorerek suyun ustune oturmaya bile baslamisti:)

Torontoya ilk yaptigimiz geziyi hatirlarsiniz. 2 gun kadar kalmistik orada. Eve geldigimizde, salon caminin boslugunda (camin tek yaninda klima oldugundan cift camin araligi disari dogru acik kalmis durumda) esek arilari avuc kadar yuva ormuslerdi. Inanilmaz bir goruntuydu. Onlarca ari camin onunde cirit atiyor!! Balkona falan cikamadik tabi. Kapiciyi aradim ve bocek ilaciyla once hayvanlari oldurdu, sonra yuvayi temizledi. Bu olaydan birkac saat sonra, her nasilsa eve girmis ariyi farkettim, o hengamede kacmisti belki. Hemen birkac darbe vurdum gazeteyle, zaten ilacin etkisiyle sersemlemisti. Ege cok zevk aldi bu isten, o tabi herseyin eglence yonunu anliyor henuz. Ariyi gosterip "Anne bucu, bucu" deyip durdu:)

9 yorum:

Adsız dedi ki...

EGEM İNŞALLAH HAYATI BOYUNCA HER GÜZEL ŞEYDEN ZEVK ALDIĞI KADAR OLUMSUZLUKLARIN İYİ YÖNLERİNE BAKARAK HAYATTAN ZEVK ALMAYI BİLİR.
AKILLI BIDIĞIM BENİM :))))
NİHAN

Adsız dedi ki...

hayatım unuttum söylemeyi sana düğün resimlerini mail attım
nihan

Hanife dedi ki...

Nihan'im,
Canim, cok sagol guzel dileklerin icin.
Dugun fotolari harika, prenses gibi cikmissin inan:))Bakmaya doyamadim..

Adsız dedi ki...

Merhaba Hanife Hanim.

Cok seker bir oglunuz var. Allah uzun omur versin. Ne tesaduf, sizi yemek tarifleri ararken buldum. Bende montréal'de yasiyorum. Sizin takilar urettiginizi duymustum arkadasimdan ve merak ediyordum. Merak etmeme deymis harikasiniz. Ellerinize saglik hepsi cok guzel ve ozel. Malasef torontoya tasinmissiniz, umarim orada mutlu bir yasam surdurursunuz. Sizinle tanismayi cok isterdim. Insallah montreal'e geldiginizde gorusuruz. Gorusmek uzere,
Sedef

Hanife dedi ki...

Merhaba Sedef,
Cok tesekkur ederim guzel yorumun icin. Takilari begendigine sevindm, ekleyeek baska modellerd var ama fotograf makinamdaki sorunu henuz halledemedim. Montreal'e gelme durumumuz olursa ben de tanismak isterim. Siz de buralara gelirseniz beklerim...
Sevgiler..

Dilek'ce dedi ki...

Merhaba Hanife, coktan beri girmemistim bu tarafa. IFE de Nemoyu cok seviyor.
Biberonu kullanmasi egitmenin dedigi gibi cok önemli degil. Fakat onunla beraber agzinda sütle uyuyorsa bu iyi degil Hanife. Fatin Erge'den 5 gün kücük olan bir arkadasimizin cocugunun tüm disleri cekilmek zorunda dedi doktor. Gerci onalrda sebeb biberonun icinde elma suyu olduguydu. Icinde ne olursa olsun zararli oldugunu söylemisti doktor. Eger -zaten yapmiyorsaniz- ictikten sonra dislerinizi fircaliyorsaniz bence sakincasi yok. Bazen cocuklar kendileri karar vermeli neyi ne zaman birakmak istediklerini.
Biz arialra bayiliyoruz! Balli süt icin bir cocuguz artik onun icin sütün ve balin nereden geldigini cok iyi ögrendik;) Arialri ciceklere konarken izlemeyi seviyoruz. Tatilde ari fanatigi oldumuz icin bir de kitap aldik Türkiyeden o günden beri arti ari degil viz viz ari isimler:)
Egeyi ve seni öptüm!

Hanife dedi ki...

Dilek'cigim,
Ege biberonu sadece uykuya dalan kadar kullaniyor, sonra uyuyup biberonu birakiyor, tabii dis fircalamak falan yok. Aslidna disini bana bile fircalatmiyor ki. Sutu sekersiz iciyor, ictigi meyva sulari katkisiz ama yinde dislerini firacalyip oyle yatmasi gerekiyor.. Ben de cok israr etmiyorum, ama dis olayi beni uzuyor gercekten.
Biz simdilerde 'arabalar' filmindeki tum arabalara ve superman, spidermanlere takmis durumdayiz, bakalim hayirlisi:))
Arilarda ilgincmis, ama pek yaklasmamak gerek, bizim arimiz nasil ama:))

Meral dedi ki...

Merhaba Hanife
Önce Ege'nin geçmiş doğumgününü kutlarım.
Biberonla ilgili benim oğlumdaki tecrübemi paylaşmak istedim senle.
Benim oğlumun da en büyük zevki biberonla süt içmekri ve uykuya biberonla süt içerken dalabiliyordu. Sütün içine genellikle hiçbirşey eklemem ben. Ama ön dişlerinin arasında çürük başladığını görünce doktoruna sordum biberon kullanması yapar demişti. Gece içerken uyuduğu için ağzında süt kalıyor tabi. Ben de dişlerini kaybeder erkenden diye biberonunu doktor ablan söyledi diye bıraktırdım. Sütü eskisinden daha az içmeye başladı ama daha fazla yemek yiyor şimdi ve geceleri de süt için kalkmamaya deliksiz uyumaya başladı. Çiş kaçırma olayı da bitti.Bardakla süt içiyor ama eskisi kadar değil.Ama gün içinde yoğurt peynir yemesinde artış gösterdi. Oğlum çok inatçı bir çocuk ona bıraksaydım ben hala emziriyor olurdum diye düşünüyorum :-)
Sevgiler

Hanife dedi ki...

Meral'cigim
Paylastigin bilgiler icin cok tesekkurler.
Benim de yakin zamanda biberonu kesmem gerekecek gibi, nasil yapacagim bilmiyorum. Ogle uykulari neredeyse kalkacak gibi, cogu zaman yorgunluktan uyuya kalkiyor, ama isteyerek uykuya gitmesi bitti gibi, Bu sayede biberon zorunlulugum yok.
Gece uykusu icinse, yatmadan once bardakla verecegim, normalde icmesi gerekn miktari icirecegim. Ama eminim ki cok zor olacak, cunku her uyanmasinda mutlaka iki damla da olsa sut istiyir uyku arasinda, gecen gun su verdim, icmedi, ama uyku agir basti ve daldi..
Amam denemek gerek tabii..
yeniden tesekkurler..
Sevgiler...