IYI KI DOGDUN EGE'M

Pazartesi, Eylül 18, 2006




Tam tamina 3 yil olmus sen hayatimiza katilali. Sana baktigim her an 'daha dun kucagimdaydin, gozlerini acamayan, minik elli, tirnaklari pespembe, minnacik birseydin' gibi sozlerle andigim oglum..
Guzel bir surpriz yaparak erken katilmaya karar vermistin hayatimiza. Annene mi cekmistin ne? Panik hallerin, sabirsizligin, erkenden gelmisligin benim sana hediyem galiba..

Gulen gozlerindeki isiltilari sonsuza dek gormek dilegiyle...

Bizi dunyanin en mutlu anne ve babasi yapan oglumuz EGE'YE..

11 yorum:

Zeynep'in Yeri'nden Zeynep dedi ki...

masallah sana Egecim....
..bugun bizim dogumgunumuz bak ne guzel :)
iyi ki dogduk!!!

Hanife dedi ki...

Zeynep'cigim,
Ayni tarih dogumgunleriniz. ne hos tesaduf:))
Sen de iyi ki dogmussun:)) arkadasim:)

Papatya dedi ki...

Dogum gunun kutlu olsun Ege!
Sevgiler,
Maya

Hanife dedi ki...

Tesekkurler Maya.

Adsız dedi ki...

iyki egeyi doğurmuşşun o olmasaydı biz kimi mıncıklayıp gecektik ama artık sevemiyoruz olsun tr geldiginizde acısını çıkaracağım.kocacığına slm soyle jkendıne dıkkat et ve egeye iyi bak bizim içinde bol bol öp selamlarrrrr

Hanife dedi ki...

Jasmin'cigim,
Biz hepinizi cok ozledik, bizim durumumuz daha zor:)Bir degil, uc degil onca insan..
Canim tesekkur ederim. Opuyorum sizi. Sen de selam soyle...

Adsız dedi ki...

Hanıfecıgım uzun bır aradan sonra merhabalar.oncelıkle yenı evın hayırlı ugurlu olsun,yenı yerler sızlere sans ve mutluluk getırsın.sana bır cok maıl attım ama senden yanıt alamadım.Canım senı cok ozledım.egosumun dogum gununu kutlu olsun ben bıraz gecıkmelı yazmıs oldum ama ne yapalım ınternet evde olmadıgı ıcın zamanlamada zor oluyor.Nıce yaslara egecıgım.hepınızı cokkk opuyorum.

Hanife dedi ki...

Canim Sher,
Senden hic mail almadim ki ben:(
Ben de meraktaydim, yogun oldugundan yazamiyorsun falan sandim..
Canim benim, ben de ozledim cok, bir gelebilsem..
Ege buyudu. koca adam oldu artik:)
Yeni fotolarini gormussundur.
Ben de sizleri opuyorum...

Damak Tadı dedi ki...

Sevgili Hanife,
Ege'nin doğum günü kutlu olsun,nice uzun yıllara sağlık ve mutlulukla inşallah.Ne kadar güzel bir bebekmiş maşaallah,Allah nazarlardan saklasın.Günler çok çabuk geçmiş Ege kocaman olmuş şimdi bakıyorumda resimlerine.Çok tatlı çokkkk,Allah bağışlasın iyi ki Ege olmuş sevgili Hanife..

Daima mutlu kalın,Ege'yi benim için öper misin.Sevgiyle kalın..

Hanife dedi ki...

Guzel dileklerin icin cok tesekkur ederim Gul.
Ege'yi senin icin seve seve operim:) Bebek haline bakinca ben nasil sasiriyorum o kadar zaman nasil gecti ve koca adam oldu die.. Kimbilir 20'li yaslara falan gelince neler hissedecegim.. Allah uzun omur verir gorurum insallah:)

ev perisi;) dedi ki...

Sevgili Hanife;
Ege bebeğe hayırlı, mutlu ve de huzurlu bir gelecek diliyorum...