Yakisikliyim Dimi??

Pazartesi, Eylül 25, 2006


Sabah sabah uyanmis ve acilen cikmamiz gerekiyor, giyinmis benim oglum ama sacalar falan daginik:) Taratmayi pek sevmiyor Ege. Bazen fircayi alip getirir, tarayayim diye. Ama genelde arasi yok bu tur islerle.
Bu fotograflari gecen gun cektim ama bana ne anlatiyor oglum o anda, hic hatirlamiyorum:)

' Sac bas daginik ama, yine de yakisikliyim dimi?? '
' Uzerimdeki kiyafetlerimi de teyzem gondermis Turkiye'den. Hani guzel kuzenim var, Yagmur, iste onlar gondermis bu cicileri, cok sevindim coookkkkk.....'



Ege haftada 2 gun sadece ikiser saatlik yuvaya basladi gecen hafta. Simdilik idare edecegiz bununla, ben tum gun suren bir yuva arayacagim bakalim. Ilk gunden hic sorun cikarmadan absladik ama iki saat cokaz, ve hemen sure bitiveriyor, ben goturup getirene kadar yarim saat geciyor zaten:) Cocuk daha oynamaya doyamadan saati doluyor..

4 yorum:

Adsız dedi ki...

yakışıklısın tabi.cicilerde pek yakışmış tam bir abi olmuşsun Ege'm.Yeni yuvanız hayırlı olsun süre az da olsa hiç yoktan iyidir annesi yeni arkadaşları olacak Ege'nin farklı bir ortam .2 saat bile ona faydalıdır.Sen merak etme.
Kendinize iyi bakın....
Nihan

Hanife dedi ki...

Canim Nihal,
Opuyoruz seni oglumla:)

Adsız dedi ki...

canım egosum,gene cok yakısıklı cıkmısın.yanaklarını ısırmak lazım ama o kadar uzakta olunca bu sadece dıleklerde kalıyor.hanıfeceıgım egeye masallah deyıp senı cokk opuyorum.

Hanife dedi ki...

Bizde cok ozledik Sher'cigim.
Gelecek yazi dort gozle bekliyoruz.
Seni cok opuyorum..