Parti Fotograflari

Perşembe, Eylül 21, 2006


'Apeyen yani Alperen'le beraber ufledik pastami:)
Alperen benim arkadasim, onu cokkk seviyorum:) '
Havanin guzelliginden faydalanarak bahcede yaptik kutlamayi, ama esen rucgar ne yazik ki mumlarin yanmasina engel oldu. Ege hala hem ufleme, hem bir parmak alma cabalarinda, alttaki fotografta:)


'Annem pastayi elimizden zor aldi'
Ege ve Evrim parmaklamaya baslayinca, yapmayin, etmeyin. dokunmayin' diye diye zor kurtardim pastayi, fotografimizda hengame fazlasiyla belli zaten..


Ilk dilim dogumgunu cocuguna..


'Hmmm pek de lezzetliymis:) '


'Annem ve babam cok mutluydular'


Poz verdirmek kadar zor birsey yok.


Ege, Ebru ve Naz.. Naz ne kadar buyumus degil mi? Hani Montreal;den arkadasimin kizi. Onlar da artik burada yasiyorlar, Naz partinin en minik ve sirin yildiziydi:)

8 yorum:

Behiye dedi ki...

Hanifeciğim üçünüzün pozu ne kadar hoş, çok sevdim. Nice mutlu yıllara diyorum tekrar Ege'ciğe ve öpüyorum.

Adsız dedi ki...

hanifecıgım,arkadasına katlıyorum ucunuzun resmı bır harıka cıkmıs.gercı butun resımler guzel ama benım favorum uclu resmınız oldu.Hazırladıgın bu blog ılerıde ege ıcın ınanılmaz guzel hatıralar olacak.hepnızı cok opuyorummmm

Hanife dedi ki...

Cok incesin Behiye'cigim,
Cok tesekkurler..
Allah seni de en kisa zamanda anneligi tatdirsin insallah..

Sher'cigim,
Tesekkurler. Ben de her zaman bunu dusunuyorum, ilerde Ege bu sayfalara bakinca neler hissedecek acaba:)

Adsız dedi ki...

CANIMMMMM YÜZÜNÜ GÖRÜNCE PEK MUTLU OLDUM HEPİNİZ HARİKA ÇIKMIŞSINIZ.İNŞALLAH BİR ÖMÜR BOYU SAĞLIK,MUTLULUK ,HUZUR İÇİNDE OLURSUNUZ.EGE İYİKİ VARSIN ...
BAK SAYENDE ANNECİĞİNİN YÜZÜNÜ GÖREMEYECEKTİK SİZLERDEN BU KADAR SIK HABER ALAMAYACAKTIK :)))KENDİNİZE İYİ BAKIN
NİHAN

Hanife dedi ki...

Canim benim,
Bundan sonra arad yayinlayayim bari fotograflarimi. Seni mutlu edecekse, hep yayinlarim:)

Adsız dedi ki...

EVETTTTT ARADA GÖREYİM YÜZÜNÜ EGECİĞİN YANINDA BARİ :)))))
ÖPTÜM HEPİNİZİ ALLLAHA EMANET OLUN CANIM......
NİHAN

Adsız dedi ki...

kofte tarifi ararken egeyi ve sizi buldum dogudan N.S eyaletinden sevgiler mutlulugunuz daim olsun...

Hanife dedi ki...

Tesekkurlerfk,
Torronto'dan da Nova Scotiaya sevgiler:)