Benim kel kafalı oğluşum

Pazartesi, Mart 07, 2005


Ben bu fotograflara baktikça anliyorum Ege'nin ne kadar büyüdügünü. Uzun süre görmeyenler 'ne kadarda büyümüs' diyorlar. Ama bizim yani anne ve babalarin bunu anlama sansi yok. Çok sükür biz bu imkana sahibiz ve çocuklarimizin onca fotoğraflarini ve görüntülerini kaydedebiliyoruz.
Oysa bizim çocukluğumuza ait kaç tane siyah beyaz fotoğraf var? Bu bizim için büyük şans bence . Saklayacağımız bir sürü fotoğrafımız ve kamera görüntülerimiz olacak..

2 yorum:

Aslı Altan Altundal dedi ki...

Hanifeciğim dün akşam hello programıyla ilgili sorun için bir yorum göndermiştim. Bu sabah baktım yorum çıkmamış . Ne yaptın , sorunu halledebildin mi? Ben sana programı silip yeniden yüklemeni önermiştim.Sevgiler.

Adsız dedi ki...

yorumunu ilk kez şimdi aldim aslcım. evet yeniden yuklmesem belki sorun hallolur. ama sadece web cam ile cektigim resimleri yukledikden sonra uzerinde islem yapinca resim siliniyor. diger resimlerde sorun olmuyor. sadece web camde cekilenlerde yasiyorum. ama tekrar helloyu yukleyeyim bakalim..
tesekkurler..