istanbul istanbul bir iki...

Cumartesi, Mart 05, 2005


31 mayis icin ucus biletlerimizi aldik. hadi hayirlisi diyelim.. annem ve babam 'bizim icin artik gunler gecmez' diyorlar. benim icinde durum ayni. her ne kadar yolun uzunlugu ve egeyle tek olarak ucacak olmam beni simdiden urkutsede, aklima geldikce heyecanlaniyorum. zira gecen sene egeyle tek basima donmek zorunda kalmistim ve cok zor olmustu. giderken arkadasim inci yanimda olacagi icin yardimcı olacaktir ama yine donuste yalnizim. neyse daha simdiden bunlari dusunmek yersiz.
yapilacak o kadar cok sey ve gidilecek coook yerler var. gecen yaz cok gezememistim. ege cok kucuk oldugu icin, ama bu yaz daha guzel olacak insallah.....

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Slm hanifecigim,yol heyecani seni simdiden sarmis, hadi hayirlisi.Insallah yolculugun guzel gecer ve sen geldiginde bende burda olurum optum.
sebnem

Adsız dedi ki...

evet sebnemcim
yol heyecani sardi hemde nasil:)) yolculuk cok uzun ve yorucu ama sonu guzel tabi. insallah sende burada olacaksin ben geldigimde.. hep beraber istanbulu yad edecegiz..
bende optum..

Adsız dedi ki...

eğenin yeni veb sayfasını gördüm cok hoş hazırlamışsın.sen bu işi iyice ögrendın sanırım. ege de buna sebeb oldu galiba.
evinizi değiştirdiğinizi bilmiyordum. yeni evinizde güle güle oturun. mayıs ın sonunda gelecegine bizde cok sevindik burada görüşmek üzere cabuk gel... cengize ve sana cok selam iyi günler dilerim
m. emin içöz