Bir Kahvesi Eksik..

Cuma, Mart 25, 2005


Bir kahvesi eksik:))

Kumandayı ortalardan kaldırmamızda işe yaramadı ne yazıkki. Şu hale bakarmısınız, sen birşeymi izliyorsun, birşeymi dinliyorsun adamın umurunda değil:)) Oynaması için aldığımız iskemleyide bu iş için kullanıyor. Yoksa daha önce dakikalarca ayakta dikilip yapardı bu işi. Şimdi keyfine diyecek yok. Taşıyor iskemlesini oraya, ohhh. Birde kahve, çay versek eline tam olacak yani..
Ben fotoğraf çekerken kendimi harap ettim baksın diye ama nafile. Ee nede olsa çok önemli işi var:)) Bu yaptığına çok karşı çıkmama rağmen bir türlü vazgeçiremiyorum. Çok yakında durduğu için. Bende çaresiz çoğu zaman fişini çekiyorum Tv'nin..

3 yorum:

Adsız dedi ki...

Çok şirin..

Adsız dedi ki...

bu çocukların hepsi aynı galiba yağmurda tv nin bşından ayrılmıyor hele reklamlar çıkınca dünyayla bağlantısı kesiliyor adamdaki keyfe bak birde kurulmuş sandalyeye canımbenim
hülya

Hanife dedi ki...

Çok komik değilmi..
Evet arkadasımın kıızda aynı..
Yagmurumu cooooooookkkkkkk optum