Banane Banane Bez İstemiyorum

Cumartesi, Ağustos 20, 2005



Benim yaramaz oğlum bezini takmamam için nasılda direniyor.. Eline almış bezini benimle kovalamaca oynuyor..


Artık yavaş yavas alıştıracağım tuvalate ama bizimkinin niyeti yok gibi. Gerçi bezi takmayı hiç sevmiyor ama 'gaka' yaptıktan sonra söylemeyi öğrendi. Eee ne yapalım bu da bir gelişme..
Bu konuda tavsiyesi olanı seve seve dinlerim. Çoğu tanıdığım baskı yapmamak gerektiğini söylüyor. Yok yani aslında benim de işime gelmiyor değil bu durum. Rahatım böyle. Yoksa altını bezlemezsem habire peşinde gezeceğim.. Bu da benim çok işime gelmiyor;)






4 yorum:

Adsız dedi ki...

Canım ya ne seker gorunuyor,hanıfecgım gercekten tuwalet olayında zorlama sonra bır korku gelıstırıyorlar ama devamlı ona varmı dıye sorarak onu buna alıstırabılırsın.meraklanma nasılsa bunu ogrenecek:) optum
sebnem

Hanife dedi ki...

Ben de zaten dediğim gibi baskı yaomıyorum. Altını açarken falan konusyorum bu kouyla ilgili, kakayı biliyor ama baklım hayırlısı artık..

Meral dedi ki...

Merhaba Hanife
Ne zamandır Ege'nin sayfasına girememiştim. Bugün bir bakayım ne yapıyor Hanifenin bıdığı dedim. Benim oğlum şimdi 29 aylık Hanife. Çişe alıştırmada çok zorluk çekeceğimi düşünüyordum ama 1 haftada öğrendi diyebilirim. Benim oğlum çok inatçı. Hayır dediği bir şeyi kesinlikle ısrar edemiyoruz o yüzden çişim ve de kakam geldi dediği halde tuvalete yapmamakta çok ısrar ediyordu ve ağlıyordu biz de üstüne fazla gitmemeye karar verip 2.5 yaşına kadar beklettik. Yaz aylarının da sayesine 1 haftada öğrendi. Birkaç kişiye danıştım sonra en uygununu deneye deneye bulduk. Lazımlık tavsiye eden oldu aldık korktu acıtıyo bacaklarımı dedi bıraktık. Klozet kapağı aldık korkuyorum ben bundan dedi kaldırdık onu da. Alaturka tuvalete suyla oynatma bahanesiyle beraber girdik ve sonunda başardık. Suyla oynarken nasıl çiş yapılacağını keşfetti kendisi. Benim bir arkadaşım 1.5 yaşında öğretmiş oğluna bu yolla. Konuşabiliyorsa ve çiş ve kakası geldiğini bilip bi yolla sana diyebiliyorsa 1 haftada öğrenir diye düşünüyorum.
Baya uzun yazdım Hanife ama sadece ben bu konuda çok uğraştığım için seninle deneyimimi paylaşmak istedim bir fikir olsun sana diye.
Bir de gece çişe kaldırmak çok daha zor gündüze göre. Çünkü ben kucağıma oğlumu aldığımda belimi sakatladım. Yeni iyileştim. Dikkatli ol sen de kucağa alırken, tuvalette eğilip doğrulurken dikkat et.
Sevgiler

Hanife dedi ki...

Merhaba Meral,
Gecen gun lazimlik aldik bizde. Ilk gun cok sevdi. Hatta bir kere cisini yapti. Ama ertesi gun oturmak istemedi. Simdi yanindan bile gecmiyor. Ben de israr etmiyorum zaten. Henuz 23 aylik Ege. Bilmiyorum, ben de zamaninin gelmesini bekleyenlerdenim. Kakakyi yapinca soyluyor. Ama yapmadan once gelmiyor. Deneyimlerini paylastigin icin cok tesekkuir ederim. Benim cok isime yarayacak. Korkar diye klozete hic oturtmadim. Biraz zaman daha unutsun diyorum. Sonra onuda denerim. Ben de oyunla falan kandirayim diyorum ama niyeti yok gibi su siralar. Bakalim artik bekleyecegiz yanii..
Cok tesekkurler yeniden.
Sevgiler ve ogluna opucukler benden.