Montreal Çocuk Şenliği

Salı, Ağustos 23, 2005

Pazar günü çocuk bayramı yapıldı burada (La Fete Des Enfants), kocaman bir parkda festival gibi gün geçirdik. Hava da çok güzeldi.
Ege ve arkadaşımın çocukları çok memnun kaldılar bu geziden.

Çok daha fazlası için tıklayın.



Parkda bol bol koştu Ege.. Akşam nasıl uyuduğunu bilemedi yorgunluktan.


Kocaman şişme kaykaylardan kaydı.


Hollipop çevirdi:))



Bol bol dansetti..


Boya kalemleriyle modern sanat üzerine çalışmalar yaptı..


Dev pelerinlerin önünde poz verdi.


Eylül ablası ile havuzdaki suyla oynadı.


İki kardeş, Eylül ve Ozan, basketbol oynadılar:) Yani ikisinin beline bağlanan iple karşılarındaki sepetlere topu atmaya çalıştılar. Rekor Ozan'daydı tabii. Ama Eylül'de hiç fena değildi yanii.

7 yorum:

Elifce dedi ki...

selam hanife ziyaretin için sağol, oğlun çok tatlıymış benim oğlumun adı da yiğit, 17 ocak doğumlu.Eşimde egeli...

Adsız dedi ki...

Sitenizi devamli ziyaret ediyorum oglunuzun resimlerine bakmak cok hosuma gidiyor..insallah yuzunden gulucukler eksik olmaz..Resimlerde bir de kiz cocugu vardi o kadar tatli bir yuzu varki..:)
benim cocugum yok, yasadigim ulkeden dolayida cocuklari sevemiyorum burada insanlar hos bakmiyor..:(
ege'nizla size hep mutlu gunler dilerim..

Hanife dedi ki...

Merhaba Elif,
Allah oğlunu bağışlasın.

Meral merhaba,
O kız çocuğu benim yeğenim Yağmur. İstanbul'da yaşıyorlar. Biz Kanada'da montreal'deyiz. 15 gün önce geldim ben Türkiye'den. Orad çekildiğimiz resimleri yayınladım.
Sen hangi ülkedesin? Çok tuhaf, anlamadım çocuk olayına sıcak bakmamalarına..
Temennin için teşekkür ederim.

Adsız dedi ki...

Merhaba Hanife,
Ben moskova'da yasiyorum,buraya ilk geldigim zamanlar kucuk cocuklarin basini bir kac kez oksamistim ve komsumuz beni uyardi burada insanlar iyi bakmiyor cocuklarini sevmelerini,o gunden beri sadece uzaktan annelerinin farketmeyecegi sekilde seviyorum..:( bir arkadasim I(kendisi rus, ama moskovali degil ve anaokul ogretmeni) istanbul'a gitmisti otobuste kadinin birinin cocugunu sevmis,ilk once uzak bir sekilde sonra kadin ona vermis cocugunu, oda moskova gelince anlatti insanlar ne kadar seviyor cocuklarini sevdirmeyi ve cok hosuna gitmisti..kendiside benim gibi cocuklari cok seviyor..:)benim cocugum yok cunku kendimi hazir hissetmiyorum,belkide oyle dusunuyorum..:)
yakinda turkiye'ye gidecegim bol bol yolda gordugum cocuklari sevecegim..:)
Sevgiler..

Adsız dedi ki...

Meralciğim merhaba..
Aslında burada da böyle. Yani cocuga kimse elini surmez. Kültr farkı tamamıyla. Ege'ye mesela merhaba, naber falab deyip el sallarlar, ama asla dokunmazlar ya da opmezler. Biraz da mikrop kapmaması açısından yani hijyenik sebeblerden boyleler..
Senin icin herseyin ahırlısı olsun diyorum. Cocuk sahibi olmak buyuk sorumluluk ama bir o kadar da guzel..

Adsız dedi ki...

Sevgili hanife,
Aslinda onlarinda hakli oldugu konular var,mikrop gibi ama bazen abartiyorlar insana sapikmisin gibi davranan var, ve cocukla konustugun zaman bile hoslanmiyorlar,okadar yilda sadece bu yil apartmanimizda genc bir anne uzaktan sevmeme hic tepki vermedi tersine gulumsedi..cocuk konusunda ozellikle dogumdan cok korkuyorum diyebilirim,belki 2 sene sonra bu korkuyu atlatabilirim..:)
Sevgiler..
Ege'nize ailesi ile birlikte bol gulucuklu haftasonu dilerim..

Adsız dedi ki...

Meralciğim,
Allah gönlüne göre versin diyorum sana. Bizim insanımızın sıcaklığı başka insanlarda fazla yok. Onların da kültürü böyle. Türkiye'ye gelince bol bol giderirsin çokcuk hasretini:)
Dogum cok guzel bir olay ve Allah arzu eden, isteyen herkesi yaşatsın diyorum. Ben de çok korkradı ama epiduralli yaptım doğumumu ve kolay oldu. Sonucu herşeye değiyor zaten..
Sevgiyle kal..