Karpuz.... Yani 'KAPU'

Pazartesi, Ağustos 22, 2005



Ege'nin en büyük aşklarından biri de karpuzdur. En sevdiği meyva diyebilirim. Kavun, elma, armut, çilek diye gider bu sıralama. Ama karpuz daima bir numara.. Eskiden beri favorisidir. Geçen akşam gelen misafirlere ikram etmiştim, birkaç dilim kalmış tabakta, mutfak tezgahında.. Ege'nin tezgaha uzanabildiğini unutmuşum yanii.


O da almış eline tabağı ve gemiş başına. Tabii tabağı alırken karpuzun suyu falan yerlere saçılmış, zira karpuz orada bayağıdır duruyordu. Tembel ben unutunca olanlar oldu.


O kadar iştahla yiyordu ki, elinden almadım. Makinamı aldım elime, çektim poz poz fotoğrafları..
Günü gelince diyeceğim 'işte ispatıdır, ne kadar afacandın ama bir o kadar da tatlıydın' diye..
Haa bu arada Ege KAPU diyeor karpuza. O kadar seviyor yani..

' Suyunu içmeye çalışıyor burada'

2 yorum:

Adsız dedi ki...

tatlı surat seni bu kadar şeker muzurluk yapan çocuk yoktur herhalde kıyamıyor bile insan dimi?hadi gelde elinden al bakalım tabağı :))))))))))
nihan

Hanife dedi ki...

Elinden almadım tabii Nihancığım.. Bitirene kadar yedi bir güzel. Her yerini batırdı ve sonra bir güzel banyoya:))